در شبکه پرس تی وی؛

واکاوی نتیجه انتخابات آمریکا

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۴:۲۱
کد خبر: ۹۲۴۹۹۰
واکاوی  نتیجه انتخابات آمریکا
انتخابات ایالتی در ویرجینیا و کنتاکی و پیروزی دموکرات ها بر جمهوری خواهان در این انتخابات در برنامه این هفته «ما مردم» شبکه پرس تی وی مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی ضمن مروری بر انتخابات اخیر در ویرجینیا و کنتاکی به منظور تعیین فرماندار، سناتورها و نمایندگان مجالس ایالتی به بحث و گفت و گو درخصوص پیروزی دموکرات ها بر جمهوری خواهان و امیدواری دموکرات ها به پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا می پردازد.

این برنامه در ادامه ضمن واکاوی نتیجه انتخاباتی اخیر و مقایسه آن با انتخابات 2020 آمریکا، از دست رفتن جایگاه ترامپ نزد مردم حاشیه نشین و روستایی آمریکا، آینده ترامپ در میان رهبران جمهوری خواه و ورشکستگی مزرعه داران آمریکایی در پی سیاست ها و تصمیمات اقتصادی ترامپ را مورد نقد و تبادل نظر قرار می دهد.

این برنامه همچنین موضوع سرقت نفت سوریه توسط آمریکا را مورد بحث قرار داده و سخنان ترامپ درخصوص نفت سوریه و چاه های نفتی این کشور، سیاست های آمریکا در 10 سال اخیر و طمع این کشور به چاه های نفتی منطقه خاورمیانه و استقرار حدود 800 نظامی آمریکایی در منطقه شرق فرات به منظور کنترل میادین نفتی این منطقه را بررسی خواهد کرد.

«ما مردم» شنبه 25 آبان ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 23:00 بامداد، 07:00 و 18:00 و سه شنبه ساعت 03:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما