در شبکه پرس تی وی ؛

نفوذ رژیم صهیونیستی در برنامه های آموزشی

۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۲۸۶۰۴
نفوذ رژیم صهیونیستی در برنامه های آموزشی
تلاش های رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از تدریس برنامه آموزشی فلسطینی ها در مدارس بیت المقدس شرقی، دره اردن و الخلیل عنوان موضوع مورد بررسی برنامه این هفته «پرونده های فلسطین» (palestie files) در شبکه پرس تی وی است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه با نگاهی به اقدامات رژیم صهیونیستی برای گنجاندن برنامه درسی متعلق به این رژیم در برخی از مدارس بیت المقدس شرقی که فلسطینی نشین هستند، تلاش این رژیم برای حذف اشعار ملی، نمادها و دروس مربوط به تاریخ و هویت فلسطینیان از مدارس این منطقه را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

این برنامه ضمن واکاوی اهداف این رژیم در گنجاندن برنامه آموزشی خود در مدارس این منطقه به نقد و بررسی مجموعه کتاب هایی که از سوی رژیم صهیونیستی برای تدریس در مدارس بیت المقدس شرقی در نظر گرفته شده و حاوی بازتعریف مفاهیمی همچون خانواده و هویت اجتماعی و ملی و محتوای علیه هویت ملی و مذهبی فلسطینیان است می پردازد.

در ادامه این برنامه ممانعت رژیم صهیونیستی از تحصیل دانش آموزان مدارس نوار غزه در دانشگاه های کرانه باختری، نگرانی اتحادیه عرب درخصوص تلاش های رژیم صهیونیستی برای تغییر برنامه آموزشی فلسطینی ها و اقدامات سازمان ملل در زمینه دخالت های رژیم صهیونیستی در آموزش مناطق فلسطینی نشین نیز مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

«پرونده های فلسطین» به تهیه کنندگی حسین الشیماری و اجرای وسام البحرانی جمعه 8 آذر ساعت 11:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 23:00، شنبه ساعت 12:00 و 19:00، یکشنبه ساعت 03:00 ، دوشنبه ساعت 10:00 و 16:00 و سه شنبه ساعت 14:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز