مهران احمدی با انتقاد از وضعیت اقتصادی مردم:

لیلاج ۱۵ میلیون تومان هم نمی فروشد!

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۳۱۰۹۱
لیلاج  ۱۵ میلیون تومان هم نمی فروشد!
مهران احمدی بازیگر فیلم سینمایی «لیلاج» در مراسم اکران خصوصی این فیلم، با انتقاد از زمان اکران آن گفت: متاسفانه زمان اکران بسیار نامناسبی برای این فیلم درنظر گرفتند به طوری که اگر 15 میلیون تومان بفروشد من کلاهم را هوا می اندازم.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ روز یکشنبه 10 آذرماه مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «لیلاج» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی علیرضا ابوالقاسمی با حضور بازیگران، عوامل و اصحاب رسانه  در پردیس سینما آزادی برگزار شد.

مهران احمدی در این مراسم ضمن انتقاد از زمان اکران این فیلم گفت: من و تمام عوامل از زمان اکران این فیلم ناراضی هستیم. متاسفانه اکران مناسبی به آن ندادند، به طوری که حتی در بهترین سینماها مثل پردیس کوروش فقط ساعات 12:30، 15:30، 22:30 اکران می شود. طبیعی است که در این شرایط بد فیلم فروش مناسبی نخواهد داشت.

او ادامه داد: اگر این فیلم  15 میلیون تومان هم بفروشد من کلاهم را هوا می اندازم. من معتقدم فقط فیلم کمدی نیست که خوب می فروشد فیلم های ژانر دیگر هم خوب می فروشند به شرطی که شرایط مهیا شود. برای مثال فیلم  «شبی که ماه کامل شد» نرگس آبیار و  «متری شیش و نیم» سعید روستایی با اینکه در ژانر اجتماعی بودند بسیار خوب دیده شدند و فروش قابل توجه ای داشتند.

مهران احمدی تصریح کرد: فیلم هایی مثل «لیلاج» که به صورت مستقل ساخته می شوند کسی را جز خدا ندارند. باید همه دست به دست هم دهند تا شرایط اکران مناسب برای آنها ایجاد شود و بتوانند به حق خود برسند. بازی در «لیلاج» با اینکه سخت و دشوار بود اما ساخته شد و به نظرم فیلم استاندارد و خوبی است.

نظر شما