چهره ها در هفته ای که گذشت؛

حامد بهداد جایگزین رضا گلزار، رامبد جوان جایگزین مهران مدیری/ برنامه عادل فردوسی پور تعطیل نمی‌شود/ دفاع پرویز پرستویی از مردم مقابل فراستی

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۴:۰۷:۰۰
کد خبر: ۹۳۱۸۳۹
حامد بهداد جایگزین رضا گلزار، رامبد جوان جایگزین مهران مدیری/ برنامه عادل فردوسی پور تعطیل نمی‌شود/ دفاع پرویز پرستویی از مردم مقابل فراستی
مجتبی احمدی؛ دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

در روزهای پایانی هفته گذشته نصرت کریمی یکی از باسابقه‌های سینمای ایران قبل از انقلاب که در عرصه های مختلف هنری تجارب بالا و پایینی را در کارنامه دارد در سن 95 سالگی چشم از جهان فروبست تا حسرت حضورش در فیلم «جدایی نادر از سیمین» بر دل خیلی از طرفداران ماندگار سریال «دایی جان ناپلئون» و شخصیت آقاجان بماند. اصغر فرهادی نتوانست مجوز او را برای حضور در این فیلم بگیرد.

اگر به بیلبوردهای سریال شبکه نمایش خانگی «دل» در سطح شهر دقت کنید متوجه خواهید شد که حامد بهداد نه تنها به عنوان بازیگر جایگزین محمدرضا گلزار در این سریال شده است که حتی با استایل و گریم او در این مجموعه نمایش خانگی با پارتنر گلزار (ساره بیات) بازی می کند.

حضور مهران مدیری و دورهمی روی آنتن شبکه نسیم در هاله ای از ابهام فرو رفت ولی رامبد جوان با پشت سر گذاشتن حواشی پیرامونش با برنامه «خندوانه»به زودی در شبکه نسیم دیده می شود. 

هفته گذشته پرویز پرستویی در اکران فیلم «مطرب» همراه مردم شد و از انتقادهای مسعود فراستی درباره فیلم و البته تماشاگرانش با مخاطبان مطرب در و دل کرد و به نوعی پاسخگوی حرف های فراستی در برنامه «هفت» شد. 

فرزاد فرزین کماکان یکی از کاراکترهای اصلی سریال «مانکن» است که خیلی ها معتقد بودند با گذشت زمان بازی درشت و پر از اغراق این خواننده تعدیل می شود و در کنار نازنین بیاتی، مریلا زارعی و امیرحسین آرمان او هم می تواند یکی از پایه های این سریال شبکه نمایش خانگی باشد. سریال «مانکن» به قسمت پانزدهم رسید و فرزاد فرزین کمی از قبل بهتر شد اما او کماکان خواننده بهتری است تا یک بازیگر معمولی.

اگرچه در کارنامه کامبیز دیرباز کارهای متوسط و قوی بسیاری دیده می شود اما دیرباز جزء معدود بازیگرانی است که در تمام سال های فعالیتش در سینما و تلویزیون ایفاگر نقش های خاص بوده است، از «دوئل» احمدرضا درویش تا «اخراجی ها»ی مسعود ده نمکی و سریال های مختلفی که گاهی او را در جای مناسبی دیدیم و گاه نه اما اینکه او به عنوان مجری یکی دوبار در برنامه های خاص توانمندی خودش را امتحان می کند ریسک بزرگی است چراکه حتما یک بازیگر خوب قرار نیست یک مجری کاربلد باشد. باید دید کامبیز دیرباز از پس اجرای برنامه اخیر شبکه نسیم که البته با حال احوال و روحیات خودش بی سنخیت نیست برمی آید یا اینکه این انتخاب بعدها او را پیشمان خواهد کرد. اگر چه دیرباز با درنظر گرفتن فاکتورهای مختلف اجرای این برنامه را پذیرفته است اما باید گفت در اوج نگه داشتن یک برنامه تلویزیونی با ساختاری ثابت بدون فرصت ایجاد خلاقیت و پتانسیل های مرسوم یک برنامه تلویزیونی کار چندان ساده ای نیست و قطعا دیرباز بیش از هر کسی میداند با چه سناریویی باید این مسابقه تلویزیونی را به مقصد برساند.

هفته گذشته شایعه شد برنامه «فوتبال 120» عادل فردوسی پور با اجرای حمید محمدی قرار است به ایستگاه پایانی برسد و نکاتی کیفی را دلیل این پایان قلمداد می کرد. حمید محمدی مجری این برنامه تلویزیونی با تکذیب این خبر به برنا گفت: برنامه فوتبال 120 کماکان روی آنتن شبکه ورزش پابرجاست.

محسن تنابنده با تست گریم جدیدش در سریال «پایتخت» قرار است ژن خوب باشد. شواهد و قرائن نشان از این دارد که داستان در فصل جدید «پایتخت» در فضایی نو قرار است با انتخابات پیش روی مجلس شوخی کند و شاید هیبت جدید نقی معمولی نشان از این دارد که او در فصل ششم پایتخت مسیر جدیدی را طی خواهد کرد. پایتخت 99 بدون علیرضا خمسه و با مهران احمدی هفته گذشته کلید خورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز