مرتضی آتش زمزم مطرح کرد؛

«نیروانا» با دو بازیگر جدید راهی ترکیه می‌شود!

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۵۲۵۵۴
«نیروانا» با دو بازیگر جدید راهی ترکیه می‌شود!
کارگردان «نیروانا» از پایان فیلمبرداری ایران، افغانستان و بنگلادش و آغاز فیلمبرداری در کشورترکیه خبر داد.

مرتضی آتش زمزم در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در مورد آخرین وضعیت فیلم سینمایی خود گفت: در حال حاضر فیلمبرداری «نیروانا» در ایران، افغانستان و بنگلادش تمام شده و قرار است با بهبود وضعیت آب و هوا و انعقاد قرارداد با بازیگران تُرک، نوروز امسال فیلمبرداری آن را در ترکیه آغاز کنیم.

او ادامه داد: در بخش فیلمبرداری ترکیه، 2 بازیگر جدید تُرک و 2 بازیگر ایرانی به همراه بازیگران ثابت فیلم ایفای نقش می کنند.

کارگردان این فیلم سینمایی با اشاره به زمان اکران «نیروانا» بیان داشت: قرار است این فیلم عید فطر امسال در بنگلادش اکران شود. همچنین پیش بینی من این است «نیروانا» تابستان امسال به اکران در ایران برسد.

آنانتا جلیل، برشا خدیجه، شومون فاروق از بنگلادش و مجدی مشموشی از لبنان بازیگران خارجی کار هستند و امیرحسین صدیق، کاوه خداشناس، حسن اکلیلی، بهراد خرازی، مرتضی خانجانی، جواد ولاتخافی، محسن احمدی نیک، حسن حسن‌زاده و مریم نقیب و (با حضور) محمدرضا هدایتی و محمد فیلی نیز ترکیب هنرمندان ایرانی فیلم را تشکیل می‌دهند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک مامور پلیس بنگلادش برای نجات جان تعدادی از هموطنانش که در دست یک باند انتقال مواد مخدر از افغانستان به ترکیه و اروپا گرفتار آمده‌اند، به دو کشور مذکور و ایران سفر می‌کند تا بتواند با کمک پلیس اینترپل و پلیس ایران، ماموریت خود را به سرانجام برساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز