پرس تی وی روایت می کند؛

خشونت گسترده علیه زنان در اسرائیل

۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۵۶۹۱۵
خشونت گسترده علیه زنان در اسرائیل
برنامه این هفته «داخل اسرائیل»در شبکه پرس تی وی به بحث و بررسی پیرامون خشونت گسترده و مستمر علیه زنان در اسرائیل اختصاص دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به تهیه کنندگی حسین الشیماری با نگاهی به موضوع خشونت علیه زنان در اسرائیل که به صورت فراگیر و گسترده مشاهده می شود و همچنین عدم مقابله با این پدیده از سوی رژیم اسرائیل به بررسی آخرین آمارها درخصوص تعرض به زنان در این رژیم می پردازد.

این برنامه همچنین ضمن واکاوی دلایل و عوامل موثر بر رشد خشونت علیه زنان در اسرائیل و با اشاره به رشد 41 درصدی این گونه اقدامات در 5 سال اخیر، مشکلات اجتماعی ناشی از خشونت علیه زنان در اسرائیل و دلایل عدم توجه به این موضوع توسط رژیم صهیونیستی را مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد داد.

عدم مراجعه بسیاری از قربانیان آزار جنسی به پلیس به دلیل شرمساری، اتهام آزار جنسی علیه بسیاری از سیاستمدارن و چهره های سرشناس در اسرائیل و اعتراضات اسرائیلی ها درخصوص خشونت علیه زنان نیز از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه به شمار می رود.

«داخل اسرائیل» چهارشنبه 9 بهمن ساعت 08:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 21:00 ، پنجشنبه ساعت 15:00، جمعه ساعت 19:00، دوشنبه ساعت 18:20 و سه شنبه ساعت 21:00 پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز