رصد نجوم هوشمند در «چرخ»

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۹:۰۴
کد خبر: ۹۶۶۲۰۰
رصد نجوم هوشمند در «چرخ»
نودویکمین قسمت فصل ششم «چرخ» به موضوع هوش مصنوعی در نجوم اختصاص خواهد داشت. این برنامه ساعت ۱۹ امروز، سه‌شنبه ۲۹ بهمن روی آنتن شبکه‌ی چهار خواهد رفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این قسمت از برنامه‌ی تلویزیونی «چرخ»، حافظ آهی، مجری-کارشناس میز علم برنامه، با فاطمه عظیم‌لو، پژوهشگر کلان‌داده‌ها و هوش مصنوعی گفت‌وگو خواهد کرد. 

«چرخ» در این برنامه کاربردهای متعدد هوش مصنوعی و بیگ‌دیتا در اکتشافات و مسائل مربوط به دنیای شگفت‌انگیز نجوم را بررسی می‌کند. 

در بخش دیگری از این قسمت «چرخ»، محمود حاج‌زمان مهم‌ترین خبرهای روز دنیای علم را مرور خواهد کرد. گزارش بهزاد یوسفی از موزه‌ی علوم پزشکی یکی دیگر از بخش‌های نودویکمین قسمت فصل ششم برنامه‌ی «چرخ» خواهد بود.

مجله‌ی تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ی زندگی را با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی می‌کند. 

«چرخ» روزهای، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، از ساعت ۱۹ به‌صورت زنده از شبکه‌ی چهار پخش می‌شود. مجری «چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «چرخ» را بر عهده دارند.

نظر شما