چهره‌ها در هفته‌ای که گذشت؛

مرهمی که در روزهای کرونا از برلین رسید/ بهنوش بختیاری دست پیش می‌گیرد؟/ همه شاکی از رامبد جوان/ تولدبازی پایتختی ها/ مهران غفوریان ۴۰ کیلو کمتر/ علی ابوالحسنی مهمان عارف لرستانی

۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۹۷۲۷۰۹
مرهمی که در روزهای کرونا از برلین رسید/ بهنوش بختیاری دست پیش می‌گیرد؟/ همه شاکی از رامبد جوان/ تولدبازی پایتختی ها/ مهران غفوریان ۴۰ کیلو کمتر/ علی ابوالحسنی مهمان عارف لرستانی
مجتبی احمدی؛ دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

«شیطان وجود ندارد» در برلین جایزه گرفت تا تنها پیام آور شادی این روزهای فرهنگ و هنر، جایزه رسول اف باشد. تنها اتفاقی که کمی بر زخم تازه هموطنامان مرهم شد.

ویدئوی بهنوش بختیاری در تبلیغ داروی ضد کرونا دست به دست شد که هم برای او و هم برای مجری شبکه پنج پُر از حاشیه بود. اگرچه در خبرها داشتیم که این ویدئوی تبلیغاتی که البته از سوی تبلیغاتی بودنش تکذیب شد قرار بود با پیگرد قانونی مواجه شود اما این بازیگر فعال در شبکه‌های اجتماعی با انتشار پستی خبر از حل و فصل شدن این ماجرا داد.

اظهار نظر رامبد جوان طیف‌های مختلفی را گلایه‌مند کرد. او در روزهایی که توقع می‌رفت برای وضعیت روحی و روانی مردم کشورش فکورانه‌تر تصمیم بگیرد در مطلبی که از طریق صفحه شخصی‌اش منتشر شد، خبر از ساخت فصل جدید «خندوانه» برای آینده داد.

اگرچه شیوع بیماری و عدم حضور تماشاگران در استودیو برنامه «خندوانه» می‌تواند یکی از دلایل این تصمیم باشد اما فراموش نکنیم با تعریفی که از رامبد جوان و جنس و نوع برنامه‌اش وجود دارد، بد نبود که او خبر از بازگشت برنامه اش حتی با ساختار و فرمت متفاوتی بدهد. همانطور که مدیران تلویزیون امروز اقدام به پخش تکراری فصل های قبلی خندوانه کردند.

مهران احمدی با انتشار ویدئویی در پشت صحنه سریال «پایتخت» خبر تولدش را رسانه‌ای کرد و اعلام کرد که با انرژی مشغول ضبط فصل جدید سریال پرطرفدار «پایتخت» هستیم و کرونا زورش به خانواده «پایتخت» نمی‌رسد.

شاید ناگوارترین اتفاق رخ داده در حوزه فرهنگ و هنر از دست دادن بازیگر طنز سینما و تلویزیون علی ابوالحسنی در هفته گذشته بود. او که در مجموعه‌های مختلف طنز در کنار عارف لرستانی درخشیده بود، دوباره کنار رفیق نزدیک سالیان دورش رفت.

مهران غفوریان که این روزها در ابعاد مختلف در بازپخش سریال‌های طنز قدیم و جدید در شبکه‌های مختلف تلویزیونی دیده می‌شود یکی دیگر از چهره‌های این هفته خبرگزاری برناست. به‌طور مثال مهران غفوریان در سریال «در حاشیه» مهران مدیری حداقل 40 کیلوگرم وزنش بیشتر از مجری برنامه اعجوبه‌هاست که هفته گذشته قسمت آخر آن در فصل اول روی آنتن شبکه سه رفت.

تعطیلی سینماها، کنسرت‌ها، سالن‌های تئاتر دیگر خبرهای پربازدید هفته گذشته بود که امید است با مرتفع شدن وضعیت ویروس جدید، باز آرامش به شهر و کشورمان برگردد و دوباره سالن‌های تئاتر، سینما، کنسرت‌ها و ... به فعالیت‌شان ادامه دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز