نظر رضا رشیدپور درباره نظرسنجی صدا و سیما!

۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۰:۰۰:۰۴
کد خبر: ۹۸۱۶۳۳
نظر رضا رشیدپور درباره نظرسنجی صدا و سیما!
رضا رشیدپور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش درباره نظرسنجی سازمان صدا و سیما و ویژه برنامه های تحویل سال نوشت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ رضا رشیدپور در صفحه شخصی اش نوشت:«همه‌ی ما یک خانواده بزرگ هستیم در تلویزیون. که وظیفه‌مان خدمتگزاری و نشاندن لبخند روی لبان مخاطب صبور و نجیب است. همه‌گی تلاش کردیم که در این روزهای سخت بتوانیم تحویل سال نو را با نشاط و امید برگزار کنیم. نظرسنجی و تعیین رتبه اول و دوم و ... تنها یک اتفاق درون خانوادگی‌ست وگرنه همه‌ی رفقای هنرمند و گرامی من برنده‌ی میدان تلاش و همدلی برای شاد کردن مردم بودند. هر کدام به راه و رسم خودشان.

درود بر علی ضیای عزیز که با همه‌ی سختی‌ها و ناملایمات کنار آمد و یکی از بهترین و خوش‌ساخت‌ترین برنامه‌های تلویزیون را ساخت.

ممنونم از محمد علیزاده‌ی خوش صدا و دوست‌داشتنی که تجربه متفاوتی را رقم زد و انصافا خوب درخشید.

و محمد سلوکی نازنین که مثل همیشه نجیبانه و آرام توانست در نگاه دقیق مخاطبان جایگاهی ارزشمند داشته باشد.

از همه‌ی رفقا در دیگر شبکه‌های تلویزیون هم سپاسگزارم که هر کدامشان با تمام توان، علی‌رغم ده‌ها مشکل و گره، از متن کرونا تا حاشیه‌های اقتصادی و سلیقه‌ای، کوشیدند که سهمی شایسته در رونق رسانه‌ای ساعات سال نو داشته باشند.

همچنین لازم می‌دانم که از همکاران فرهیخته و گرانقدر خودم در شبکه‌های مختلف رادیویی نیز سپاسگزاری و قدردانی کنم که همواره سرچشمه‌ی خلاقیت و اندیشه‌ورزی در ساخت برنامه‌های جذاب و ماندگار بوده‌اند.

همه‌ی ما تلاشمان را کردیم. امیدوارم توانسته باشیم به اندازه توانمان سهمی هر چند اندک در شادی و لبخند شما هموطن‌های بی‌نظیر و مهربان داشته باشیم. نواقص و عیب‌ها را به بی‌هنری و توان اندک من ببخشید. یا علی.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز