برنامه «نونوار» رادیو نوروز و تعامل و مشارکت مخاطبین؛

از پخش کنسرت تا سریال های نوروزی

۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۵:۰۹:۴۰
کد خبر: ۹۸۲۷۹۰
رنگ آمیزی متنوع برنامه «نو نوار» رادیو نوروز با پیامک بالای مخاطبان مواجه شده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ اعظم السادات ابراهیمی تهیه کننده ویژه برنامه «نو نوار» بااعلام این خبر گفت:خوشبختانه به خاطر بخش های متنوع و فضای نشاط آور، برنامه  با استقبال خوب مردم و پیامک های بالای آن ها مواجه شده است،به طوری که در یک برنامه ۳۰۷۵پیامک دریافت کردیم.

 ابراهیمی با اشاره به بخش های برنامه گفت: عید یعنی شادی و خنده و ما باید در روزهای عید نوروز از هر فرصتی برای خندیدن استفاده کنیم. به همین دلیل برنامه «نونوا »بخش های طنز کوتاهی از سریال های مختلف را در اختیار گوش های شما می گذارد تا عصر پر نشاطی داشته باشید و خنده روی چهره شما ماندگار شود. سریال هایی مثل« زیر آسمان شهر»، «مرد هزار چهره»که در بخش طنز کوتاه ها به آن پرداخته می شود.

ابراهیمی ادامه داد: مبارک یار قدیمی ما ایرانی هاست عروسک نخی بامزه و سیاه پوستی که اشتباه و کمی

 نا مفهوم صحبت می کند و در مکالمه با بابای خیمه (که مترجم و استاد و بزرگتر اوست) لحظه های مفرحی را برای ما و شما می سازد.

«بَگُم ( بیگم ) و شبون( شعبان )»این نمایش روایتگر اتفاقات زندگی پیرمرد و پیرزنی مازندرانی است که درگیری آنها با مسائل روزمره ی زندگی شان موقعیت های خاص طنز ایجاد می کند. همچنین در این نمایش تلاش شده است تا به گوشه هایی کمتر شناخته شده از فرهنگ و گویش مازندرانی در قالب های مختلف نمایشی پرداخته شود. 

ابراهیی تصریح کرد: «نونوار» مسابقه خانودگی هم دارد.

 اگر حوصله تان سر رفته و دنبال دلیلی برای رقابت با اهالی خانواده می گردید ما به شما پیشنهاد می کنیم در مسابقه خانوادگی برنامه نونوار شرکت کنید. مطمئن باشید لحظات پر خنده ای را تجربه خواهید کرد. برای شرکت در این مسابقه کافیست اعلام آمادگی کنید تا ببینید کدام عضو خانواده تان برنده

 می شود. 

«بازی در خانه» با کارشناسی هادی حسنعلی از دیگر بخش های این برنامه است.  هادی حسنعلی دانش آموخته تاتر و استاد دانشگاه است و چند سالی می شود که به یکی از موفق ترین مربیان نمایش خلاق تبدیل شده. این کارشناس برای شما از بازی هایی صحبت می کند که باعث می‌شوند دوران قرنطینه را با حال خوش در خانه سپری کنید و حوصله تان سر نرود. شنیدن این بخش به خانواده هایی که فرزند کوچک نیز دارند توصیه می شود. آنها می توانند با انجام بازی های پیشنهادی شور و هیجان را به فرزندان خود در خانه برگردانند و از "دچار روزمرگی" شدن فاصله بگیرند. 

ابراهیمی گفت: همه ما قصه های خنده دار زیادی برای گفتن داریم. قصه هایی که شاید عجیب به نظر برسند اما وقتی تعریفشان می کنیم روحیه اطرافیانمان تغییر می کند و خنده روی صورت آنها می‌بینیم. به همین خاطر در  برنامه نونوار سراغ استند آپ های تلویزیونی رفتیم تا با مرور آنها دقایق شادی را برای شما فراهم کنیم.

همچنین خانم مهناز یزدانی در بخشی مروری بر سریال های نوروزی خواهند داشت. در روزهای عید خواه ناخواه گاهی پیش می آید که ما فرصت نمی کنیم سریال های تلویزیونی عید نوروز را تماشا کنیم. برنامه «نونوار» برای این مسئله راه کار خوبی دارد. خانم یزدانی برای شما قصه هر قسمت از سریال را یک روز بعد از پخش برای شما تعریف می کند تا تماشای ادامه سریال ها برای شما ممکن شود. 

بخش  ورزشی با اجرای آقای معتمد هاشمی از دیگر قسمت های برنامه است. محمد حسین معتمد هاشمی کارشناس ورزشی ماست. او شما را از تازه ترین اخبار ورزشی آگاه می کند تا بدانید در دنیای ورزش جه می گذرد. 

ابراهیمی با اشاره به بخش  «عاشقانه با بهار»با اجرای یاسمن طاهری ادامه داد: بهار فصل عاشقانه هاست و زیبایی بی حد این فصل قرابت زیادی با زیبایی های بی مثال "عشق" دارد در بخش پایانی رادیو نوروز نامه هایی عاشقانه را می شنوید که بهار تاثیر زیادی روی حس و حال آنها دارد.

ابراهیمی خاطر نشان کرد:عده زیادی دوست دارند در طول سال برای شنیدن موسیقی به کنسرت خواننده مورد علاقه شان بروند و  از شنیدن صدای او به صورت زنده لذت ببرند. برنامه «نونوار» به فکر همه علاقه مندان به موسیقی هم هست. برای شما قطعاتی از کنسرت خواننده های مختلفی مثل بنیامین بهادری، علیرضا طلیسچی و علی لهراسبی را پخش می کند که شما را با بستن چشم‌هایتان به کنسرت خواننده هایی که دوست دارید ببرد و بخشی از خواسته های شمارا فراهم کند. 

«مروری بر اخبار جهان» با اجرای آلبرت کچویی از دیگر بخش هاست، آلبرت کچویی این اخبار را از سایت های معتبر گردآوری و ترجمه می کند و با لحن دوست داشتنی همیشگی خودش به شما انتقال می دهد تا از جهان اطراف خودتان مطلع باشید و بدانید دیگر کشور ها در حال حاضر چه می کنند. 

 ابراهیمی با بیان اینکه طنز راه مسالمت آمیزی برای انتقاد کردن از جامعه است،گفت: در برنامه« نونوار» ما به واسطه آیتم های نمایشی طنز کاری می کنیم که هم شما بخندید هم کمی به دنیای اطراف خودتان بیشتر توجه کنید. چرا که رسالت طنز فعال کردن قوه تفکر و یافتن راهی برای بهتر زیستن است. 

«نونوار»با تهیه کنندگی اعظم السادات ابراهیمی، سردبیر ی محمدرضا پاکزادیان گویندگی آرمان غفاریان هماهنگی و ارتباطات صادق شایان شکوه ساعت ۱۸ الی ۲۱شب از رادیو نوروز روی موج fmردیف، ۹۵.۵مگاهرتز شنیده می شود.

نظر شما