آمار مخاطبان کنسرت های آنلاین فرزاد فرخ اعلام شد

۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۶:۵۶:۲۲
کد خبر: ۹۸۳۶۲۵
آمار مخاطبان کنسرت های آنلاین فرزاد فرخ اعلام شد
فرزاد فرخ خواننده موسیقی پاپ کشورمان طی روزهای نهم، یازدهم و سیزدهم فروردین تازه ترین کنسرت های آنلاین خود را برگزار کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فرزاد فرخ خواننده موسیقی پاپ کشورمان طی روزهای نهم، یازدهم و سیزدهم فروردین ماه تازه ترین کنسرت های آنلاین خود را برای مخاطبان خود برگزار کرد. این در حالی است که طبق گفته موسسه برگزار کننده، ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مخاطب از این کنسرت ها درفضای مجازی دیدن کرده اند.  

این کنسرت‌ها به همت موسسه فرهنگی هنری آوازی نو برگزار شد که روحیه دادن به مردم و کادر درمانی در روزهای مبارزه با کرونا از مهم ترین اهداف آن عنوان شده است.

فرزاد فرخ درباره برگزاری این کنسرت‌ها گفت: من و گروهم در این روزهایی که براثر شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری کنسرت وجود ندارد، ترجیح دادیم تا در کنار مردم باشیم و با آنچه در توان داریم برای مردمی که در خانه خودشان را قرنطینه کرده‌اند، بخوانیم و بنوازیم. این اجراها هدف دیگری هم داشت و آن هم قدردانی از کادر درمانیِ کشورمان است که جانانه و با از خودگذشتگی مشغول مبارزه با ویروس کرونا هستند.

کنسرت‌های آنلاینِ فرزاد فرخ هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ و با اجرای هفت یا هشت قطعه برگزار شد. این اجراها از طریق صفحه‌های اینستاگرامِ موسسه «آوازی نو»، صفحه‌ شخصی فرزاد فرخ و تعدادی دیگر از شبکه های مجازی به صورت آنلاین پخش شد.

بر اساس آمار اعلام شده، این اجراها در تمام صفحه‌های یاد شده هر شب حدود ۹۰۰ هزار بازدیدکننده داشته است. این بازدیدها هم شاملِ بازدیدهای آنلاین و هم شامل بازدیدهای آفلاین است. هر شب و پس از پخش آنلاینِ هر اجرا، ویدیوی آن شب روی صفحه‌ها بارگذاری می‌شد تا مخاطبان بتوانند اجرا را به صورت آفلاین هم ببینند. در مجموع اجراهای فرزاد فرخ طی سه شب، حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مخاطب داشته است.

مجموعه برگزار کننده کنسرت اعلام کرده اعضای گروه و تمام عوامل شامل صدابردار، نورپرداز، تدارکات حدود ۲۵ نفر بود. این افراد با رعایت تمام نکات و اصول بهداشتی به محل اجرا می‌آمدند. همچنین این اجراها در استودیوی خصوصی و بدون حمایت‌های دولتی یا اُرگانی برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز