خواننده مطرح به اختلال دوقطبی مبتلا شد

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۳:۵۵
کد خبر: ۹۸۴۰۸۴
خواننده مطرح به اختلال دوقطبی مبتلا شد
سلنا گومز در پخش زنده مشترکش در اینستاگرام با مایلی سایرس، برای نخستین بار عنوان کرد به اختلال دو قطبی مبتلا ‌شده است و علت استرس و عصبی بودنش این است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سلنا گومز که مبتلا به لوپوس نیز هست و مدتی پیش عمل پیوند کلیه انجام داد، گفت: «من اخیرا به بیمارستان مک لین که یکی از بهترین بیمارستان های روان درمانی است، رفتم و اونجا متوجه شدم به اختلال دو قطبی (بایپولار) دچار شدم.

وقتی برای اولین بار متوجه این موضوع شدم، اصلا نترسیدم چون میدونستم هر چه بیشتر راجع بهش بدونم، میتونه بیشتر بهم کمک کنه اما فکر میکنم مردم یه کم از این اختلال میترسند.

مادرم از کودکی به من یاد داده که از هر چیزی میترسم، راجع بهش تحقیق کنم و سعی کنم بیشتر در موردش بدونم چون هر چه بیشتر راجع به موضوعی اطلاعات داشته باشی، کمتر ازش میترسی.

گفتنی است، اختلال دوقطبی یا افسردگی شیدایی نوعی اختلال خلقی است. افراد مبتلا به این بیماری دچار تغییرات شدید خلق می‌شوند. بیماران مبتلا ممکن است ناگهان از اوج شادی و خوشحالی به اوج غم و اندوه فروروند و ارتباطی بین خُلق بیمار و آنچه واقعاً در زندگی بیمار رخ می‌دهد وجود ندارد.

نظر شما