مدیرکل بنیاد شهید قزوین:

حضرت زهرا(س) بهترین الگوی زنان هستند

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۳:۰۲
کد خبر: ۸۰۲۲۷۱
حضرت زهرا(س) بهترین الگوی زنان هستند
غلامرضا حقایق‌پور: حضرت زهرا(س) سرآمد زنان عالم و بهترین الگوی زنان جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای معاونین با توجه به فرارسیدن ایام فاطمیه گفت: حضرت زهرا(س) سرآمد زنان عالم می‌باشد و با توجه به ابعاد شخصیتی و فضایل بی‌کرانی که ایشان دارند، بهترین الگوی زنان جامعه هستند.

حقایق‌پور اذعان کرد: شهدا درس ولایت‌مداری را از حضرت زهرا(س) آموختند و با تاسی به ایشان، راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جهاد حضرت زهرا(س) در دفاع از امامت و ولایت در تاریخ نمونه است، افزود: این بانوی بزرگوار درس ولایت‌مداری را به همگان آموخت و امروز بایستی همه‌ی آحاد جامعه درس پشتیبانی از ولایت‌فقیه را از ایشان بیاموزند و به آن عمل کنند.

حقایق‌پور به تکریم ارباب‌رجوع اشاره کرد و گفت: فلسفه و ماهیت تکریم این است که نه تنها به دنبال رضایت مندی جامعه ایثارگران باشیم بلکه به فرموده‌ی امام علی(ع) باید حق آنها را ادا کنیم.

این مسئول افزود: شان و مقام جامعه ایثارگران که همه‌ی داشته‌های خود را فدای اسلام کردند، والاست و امروز هر کاری انجام دهیم نمی‌توان حق آنها را ادا کرد.

وی بر رعایت عزت نفس و کرامت جامعه ایثارگران تاکید کرد و گفت: کارمندان باید شناخت و اطلاعات نسبی درباره‌ی روحیات جامعه هدف بنیاد داشته باشند و مطالبات آنها را که به حق است، پیگیری و ادا کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: کارکنان باید در انجام کار ارباب‌رجوع، دقت را فدای سرعت نکنند اما همه‌ی تلاش‌‌شان این باشد که امورات آنها را در اسرع وقت انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه امروز در جامعه مشکلات متعددی وجود دارد که دامن‌گیر ایثارگران هم شده است، گفت: برای برون رفت از این وضعیت، باید از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌های اجرایی جهت رفع مشکلات ایثارگران به ویژه اشتغال و درمان استفاده کنیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز