اعزام کاروان خادمان کریمه به مقصد ۱۰۸۰/ آستان بانوی کرامت میزبان قدم‌های جابری اربعین است

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۱۴:۰۴
کد خبر: ۷۶۴۷۷۸
اعزام کاروان خادمان کریمه به مقصد ۱۰۸۰/ آستان بانوی کرامت میزبان قدم‌های جابری اربعین است
آیین بدرقه خادمان آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها به‌سوی قرارگاه 1080 در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا، با حضور تولیت و معاونان و خادمان آستان مقدس بانوی کرامت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، اربعین حسینی حماسه‌ای است که تاریخ رستگاری خود را با گرای آن تنظیم می‌کند.

زینب کبرا این باردرحالی از سفر حماسه عاشورا باز می‌گردد که پیام این واقعه به گوش تاریخ رسانیده شده و می بایست  اربعین تاریخ را برای درک حقیقت رستگاری آماده تمرینی عاشورایی می کرد و چنین بود که جابر پیاده روی را به عاشورائیان آموخت.

دهه 90 دهه شکوفایی حماسه تاریخ‌ساز اربعین شد؛ گویا مناجات شهدا در دفاع مقدس برای آینده عاشورایی انقلاب اسلامی زمینه‌ای آفرید تا انقلاب برمدار چنین حماسه‌ای پیام آزادی بخش خود را به گوش جهان بشری برساند، حماسه‌ای که آزادی خواهان بیش از 80 کشور دنیا در آن حضور دارند.

موکب 1080 قراری از جنس قرار فاطمی برای حماسه‌سازان این گردهمایی جهانی اربعین است و هر ساعت هزاران عاشق را میزبانی می کند.

خادمان این موکب از بین خدامی انتخاب می‌شوند که در طول سال صحن و سرای آستان قدسی بانوی کرامت را با اشک و مژگان چشم جارو زده  و قلب خود را با غبار پای زائران برای چنین روزی صیقل می‌دهند.

امروز یکشنبه، 22  مهر دومین اعزام خادمان آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها به‌سوی قرارگاه 1080 در مسیر نجف تا کربلا با حضور آیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس و جمعی از معاونان و مدیران و خادمان این حرم شریف صورت گرفت تا در آنجا خادمی امام حسین علیه السلام و خدمت به زائران این امام همام را انجام دهند.

 

نظر شما