آیت‌الله علوی‌گرگانی تاکید کرد

بهره گیری از جوانان در امور مساجد/باید به جوانان میدان داد

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۴:۱۴
کد خبر: ۸۳۶۹۹۹
بهره گیری از جوانان در امور مساجد/باید به جوانان میدان داد
مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر اینکه باید حق مسجد را به خوبی ادا کرد و به نسل جوان ارزش و جایگاه مسجد را تبیین کنیم، گفت: یکی از راه‌های تربیت نسل جوان مسجد است و باید از مساجد در راه علم و کمال به خوبی استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله علوی‌گرگانی امروز در دیدار مسئولان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور اظهار داشت: موضوع مسجد یکی از موضوعاتی است که سبب خیرات و برکات است و اگر جایگاه مسجد را به خوبی ادا کنیم به موفقیت می‌رسیم.

وی با اشاره به ارزش و اهمیت مساجد افزود: یکی از راه‌های تربیت نسل جوان مسجد است و رسول خدا از مسجد در زمینه تبلیغ به خوبی بهره مند می‌شدند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه باید از مساجد در راه علم و کمال به خوبی استفاده کرد، بیان کرد: خداوند طرح بسیار عالی درباره مسجد قرار داده است و انسان می‌تواند علم و کمال را در مسجد به دست بیاورد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: در هر کاری باید میانه روی داشت و تجاوز از حق نکرد و حامی حق بود، اگر این موضوع را در زندگی مورد تاکید قرار دهیم موفق می‌شویم.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم تصریح کرد: باید اول و آخر همه کارها خدا را مورد نظر قرار دهیم، کسی که به خدا ایمان داشته باشد به موفقیت می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه باید حق مسجد را به خوبی ادا کرد و به نسل جوان ارزش و جایگاه مسجد را تبیین کنیم، گفت: مسجد دارای جایگاه بسیار عظیمی است و به مسجد می گویند خانه خدا و اهمیت آن همواره مدنظر است.

مرجع تقلید شیعیان تربیت جوانان براساس آموزه‌های قرآنی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید نسل جوان در کنار فراگیری قرآن در زمینه عمل به دستورات قرآن اهتمام داشته باشند.

نظر شما