آیین بزرگداشت سرداران مقاومت توسط آستان مقدس کربلا در قم برگزار شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۰:۲۸:۵۵
کد خبر: ۹۵۰۷۷۲
آیین بزرگداشت سرداران مقاومت توسط آستان مقدس کربلا در قم برگزار شد
آیین بزرگداشت سرداران مقاومت شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس و هم‌رزمان شهیدشان، در مسجد اعظم قم با حضور قشرهای گوناگون مردم از سوی آستان مقدس حسینی(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این آیین، جمعی از مسئولان آستان قدس حسینی(ع)، آیات سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید، ابراهیم امینی و سید هاشم حسینی بوشهری از استادان حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت‌الله سید علی سیستانی در ایران، فضلا و طلاب حوزه علمیه، عراقی‌های مقیم قم و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ صالح الوائلی نماینده آستان قدس حسینی(ع) در این آیین از حضور علما و فضلای حوزه علمیه قم و قشرهای مختلف مردم تقدیر و سپاسگزاری کرد.

وی در این سخنان، همچنین به تجلیل از فداکاری ها و جایگاه شهدای مقاومت و پیروزی های بزرگی که بر تروریسم کسب کردند، پرداخت.

الوائلی همچنین از طرف آستان قدس حسینی، جنایت آمریکا در ترور سرداران مقاومت شهیدان سلیمانی و المهندس را محکوم کرد و اهمیت تقویت روابط میان دو کشور برادر ایران و عراق را مورد تاکید قرار داد.  

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ ابوزینب العِماری سخنران این مراسم، یاد و خاطره شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی مهندس و هم‌رزمانشان را گرامی داشت و بر ادامه راه شهدا تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز