تاکید آیت الله نوری همدانی بر مبارزه بی امان با فساد

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۱:۲۱:۲۳
کد خبر: ۹۵۵۶۹۹
تاکید آیت الله نوری همدانی بر مبارزه بی امان با فساد
آیت الله نوری همدانی گفت: سازمان بازرسی کل کشور در خط مقدم مبارزه با مفاسد قرار دارد و باید در انجام وظیفه خود به هیچ توصیه و سفارشی توجه نکنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،  آیت الله نوری همدانی در دیدار ریس سازمان بازرسی کل کشور کار سازمان بازرسی کل کشور را بسیار حساس، مهم و ارزشمند توصیف کرد و گفت: باید کسانی در راس این سازمان باشند که دغدغه مبارزه با فساد در همه ابعاد را داشته باشند.

آیت الله نوری همدانی همچنین با اشاره به تلاش های جهادی رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: خوشبختانه کسی در راس این مسند قرار گرفته که فردی شایسته، کارآمد و دلسوز است و فعالیت های در این مدت کوتاه موجب پیشگیری از بسیای از مفاسد شده و امید را به جامعه برگردانده است.

وی افزود: همه مدیران دستگاه های کشور باید قوه قضائیه را در پاکسازی جامعه از آلودگی ها و مفاسد اقتصادی و فرهنگی یاری کنند چراکه این امر موجب تثبت و تحکیم نظام اسلامی و مایه دلگرمی توده مردم خواهد شد.

آیت الله نوری همدانی با انتقاد از وجود برخی اختلافات در رسانه ها گفت: برخی ها با حزب و باند بازی موجب چند دستگی در جامعه می شوند و به وحدت و آرامش مردم لطمه وارد می کند.

در ابتدای این دیدار رئیس سازمان بازرسی کل کشور نظارت بر اجرای قوانین را از مهترین وظایف این سازمان اعلام کرد و حمایت از کارآفرینی و سرمایه گذاری و رفع موانع تولید را از رویکردهای جدی این سازمان برشمرد.

حجت الاسلام درویشیان پیگیری مطالبات کلان کشور از جمله؛ مسائل اشتغال و معیشت مردم را از دیگر اولویت های سازمان بازرسی برشمرد و گفت: با جدیدت به دنبال رفع مشکلاتی هستیم که دست و پای تولید کنندگان را بسته است.

وی با اشار ه به اینکه در کشور فساد سیتسمی وجود ندارد تصریح کرد: متاسفانه در برخی دستگاه ها تخلفاتی وجود دارد که موجب خسارت به بیت المال و حقوق مردم است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشورازشناسایی و بازگرداندن 220 هزار میلیارد تومان مالیات به بیت المال خبرداد و افزود: برخی از این مبلغ فرار مالیاتی بود که با تلاش های کارشناسان این سازمان به بیت المال بازگردانده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز