عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

اگر باشگاه‌ها را در بورس به صورت تعاونی واگذار کنیم، فساد کمتر می‌شود/ با واگذاری بخش‌های دولتی به خصوصی فشار از روی دولت برداشته می‌شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۵:۲۴:۵۱
کد خبر: ۷۹۸۹۸۷
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخش خصوصی عهده دار مسئولیت شود هم فشار از روی دولت برداشته می شود و هم پروژه ها در اسرع وقت به اتمام می رسد.

«یوناتن بت‌کلیا»، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص مشکلات موجود برای واگذاری بخش دولتی به خصوصی گفت: در اکثر کشورهای دنیا بخش خصوصی کارهای مهمی انجام می‌دهد و بیشترین کار را همین بخش برای توسعه کشور ارائه می‌کند.

وی گفت: زمانی‌که که بخش خصوصی کاری را شروع می‌کند به فکر منافع خود است، به همین دلیل سعی می‌کند بازدهی بهتر در کمترین مدت زمان داشته باشد.

بت‌کلیا افزود: اگر بخش خصوصی در بخش‌های عمرانی کشور وارد عمل شود، می تواند کارکرد و بهره‌وری خوبی در  کمترین مدت زمان داشته باشد.

وی ادامه داد: دولت به دلیل کمبود بودجه گاهی برخی پروژه‌ها را نیمه کاره می‌گذارد اما اگر بخش خصوصی عهده‌دار این مسئولیت شود، هم فشار از روی دولت برداشته می‌شود و هم پروژه ها در اسرع وقت به اتمام می‌رسد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه موافق خصوصی‌سازی هستم، افزود:  دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید واگذار شود زیرا بهترین باشگاه‌های دنیا دست بخش خصوصی است.

بت‌کلیا بیان کرد: اگر باشگاه‌ها را در بورس به صورت تعاونی واگذار کنیم شاهد بهتر شدن شرایط فوتبال خواهیم شد و فساد نیز کمتر می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز