مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با جامعه هتلداران جزیره:

صنعت گردشگری جزیره نیازمند برندسازی است

۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۷:۳۶:۳۳
کد خبر: ۱۱۷۵۰۱۰
صنعت گردشگری جزیره نیازمند برندسازی است
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جلسه دیدار خود با جامعه هتلداران جزیره بر لزوم برندسازی و جریان سازی صنعت گردشگری جزیره، متناسب با ذائقه روز مردم تأکید کرد.

به گزارش برنا، علی درویش پور در این جلسه که ظهر روز چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه با حضور اعضای جامعه هتلداران جزیره برگزار شد، عنوان داشت: برای ساخت برند جزیره، باید همه ساختارها و برنامه‌های حاکم بر منطقه، در این راستا جهت‌دهی شده و فعالان این عرصه با استانداردسازی، کیفیت خدمات خود را ارتقا دهند.

وی افزود: طراحی رویدادها، جشنواره‌ها و برنامه‌هایی که به خلق خاطرات خوب در یاد و خاطر گردشگران کمک کند، بخشی از جریان سازی به سمت برند گردشگری شدن جزیره است.

به گفته درویش پور،  قشم با داشتن جاذبه‌های نادر در دنیا، باید به نخستین مقصد گردشگری ایران تبدیل شود و سهم عمده‌ای در سبد سفرهای مردم کشور داشته باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تقدیر از همراهی اعضای جامعه هتلداران گفت: توسعه گردشگری، توسعه اقتصاد همه قشرهای جزیره است که با برنامه‌ریزی اصولی و تعامل و همت خود ما تحقق پیدا می‌کند.

در  ادامه این جلسه، اعضای حاضر به ارائه گزارشی از وضعیت حضور گردشگران در جزیره پرداختند و خواستار حمایت سازمان منطقه آزاد قشم و طراحی یک برنامه اصولی و منسجم برای معرفی ظرفیت‌های جزیره و جذب گردشگر در تمامی فصول سال شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز