مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

۱۲۷ سالن ورزشی استان همدان آماده واگذاری هستند/ لیگ استانی هندبال فعال شود

۱۴۰۰/۰۶/۱۶ - ۱۵:۳۱:۲۵
کد خبر: ۱۲۳۰۴۴۲
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: 127 سالن ورزشی استان همدان آماده واگذاری هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در جلسه بررسی موانع و مشکلات هیئت هندبال که با حضور رئیس، نائب رئیس، معاونین و مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه هیئت هندبال یکی از هیئت‌های فعال استان همدان است، گفت: خوشبختانه هیئت هندبال در حوزه همگانی و تخصصی نقش قابل‌توجهی داشته و دارند.

وی گفت: هندبال یکی از رشته جذاب ورزشی است که می‌تواند با ایجاد جاذبه‌ها و هویت‌بخشی، جوانان و نوجوان بسیاری را جذب کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: باهدف چابک‌سازی اقدامات پس از بازدیدهای میدانی از وضعیت هیئت‌ها توسط معاون قهرمانی و کارشناسان این حوزه تصمیم بر تشکیل این جلسه را دادیم که خوشبختانه تاکنون ۱۹ جلسه با حضور رؤسای هیئت‌های ورزشی برگزار شده است.

وی گفت: هیئت‌ها در بحث استعدادیابی در صورت داشتن ایده نو با تعریف چشم‌انداز و برنامه‌ریزی دقیق نسبت به تأمین اعتبارات لازم اقدام کنیم.

سیفی، تصریح کرد: قطعاً کمپ تیم‌های ملی در سطح ارتفاع می‌تواند در معرفی ظرفیت استان برای تمرین و اردوهای مختلف ورزشی مؤثر باشد.

وی افزود: خوشبختانه نخستین اردوی تیم ملی پس از آغاز بکار این سایت وارد استان شدند امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق، تدوین طرح مکمل و توسعه ارتباطات هیئت‌ها با فدراسیون‌ها شاهد حضور بیش‌ازپیش اردوهای ورزشی مختلف در استان همدان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: فدراسیون‌ها ظرفیت خوبی برای زمینه‌سازی حضور تیم‌های ملی کشورهای مختلف خصوصاً حاشیه خلیج‌فارس در کشور و استان همدان را دارند.

وی ادامه داد: در بحث تأمین ماسه ساحلی نیز برخورد هزینه شود تا بتوانیم در خصوص بهره‌برداری از زمین قروه ساحلی قروه با مشارکت شهرداری اقدامی مثبت انجام دهیم.

سیفی با اشاره به واگذاری اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به بخش خصوصی با اولویت ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی، گفت: ۱۲۷ سالن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان آماده واگذاری به بخش خصوصی از طریق برگزاری مزایده است.

وی با تاکید بر اینکه همه آنچه در اطراف ماست باید از زوایای مختلف بررسی شوند تا به بهترین کارایی و ظرفیت آن پی ببریم، گفت: در بحث ورزش و ورزشکاران نیز باید موضوع تخصص محوری با بررسی دقیق ظرفیت‌های افراد به این موردتوجه باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، خاطرنشان کرد: در بحث تحصیل، سلامت و پایش همه‌جانبه ورزشکاران با تهیه بانک اطلاعاتی جامع باید ورود جدی داشت چراکه همه متولیان ورزش استان در قبال ورزشکاران مسئول هستند.

وی با تاکید بر اینکه با تداوم حاکمیت سیستم بر دستگاه ورزش و جوانان به معنای واقعی کلمه و همچنین تلاش همه‌جانبه ورزشکاران و رؤسای هیئت‌های ورزشی حرکت کنیم قطعاً در المپیک آتی چندین مدال خواهیم داشت، گفت: باید با مثبت‌اندیشی و دوری از اندیشه‌های منفی برای رسیدن به اهداف ترسیم شده در آینده قدم برداریم.

سیفی، افزود: خوشبختانه امروز شاهد هستیم مربیان و ورزشکاران شهرستان‌های استان محدود به شهر خود نیستند بلکه برای توسعه و تحول ورزش در استان در تلاش هستند.

وی با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی باید از شرکت‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی برای اسپانسرینگ ورزشی استفاده کنند، گفت: خوشبختانه امروز هیئت کشتی استان لیگ منطقه ای غرب کشور را کلید زده اند لذا توصیه می شود هیئت هندبال با توجه به داشتن ظرفیت های توانمند در استان نسبت به راه اندازی لیگ استانی اقدام کنند چراکه موجبات فعال شدن هیئت های شهرستانی، بهره گیری بیشتر از موارد فنی و تاکتیکی و غیره را فراهم می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز