رئیس هیات فوتبال استان:

برای نخستین بار مسابقات رسمی AFC به میزبانی همدان برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۷:۱۸:۵۳
کد خبر: ۸۹۸۲۴۷
برای نخستین بار مسابقات رسمی AFC به میزبانی همدان برگزار می شود
صوفی گفت: گفت: برای نخستین بار مسابقات رسمی AFC به میزبانی همدان برگزار می شود و برگزاری این رقابتها می تواند شرایط را برگزاری دیگر رویدادهای مهم بین المللی در همدان فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ رئیس هیات فوتبال استان در نشست مسابقات مقدماتی فوتبال زیر ۱۶ سال آسیا گفت: برای نخستین بار مسابقات رسمی AFC به میزبانی همدان برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات برکات فراوانی برای استان دارد و به دلیل برگزاری این مسابقات مشکلات استادیوم های شهید حاجی بابایی و قدس برطرف شد.

عباس صوفی تصریح کرد: برگزاری مطلوب مسابقات زیر ۱۶ سال آسیا می تواند شرایط را برگزاری دیگر رویدادهای مهم بین المللی در همدان فراهم کند.

وی تاکید کرد: از هر فرصتی باید برای معرفی همدان استفاده کرد و یکی از این موارد میزبانی مسابقات ورزشی است.

رئیس هیات فوتبال همدان ادامه داد: وفاق خوبی برای برگزاری این مسابقات بین مسولان استان وجود دارد و اطلاع رسانی این مسابقات و ظرفیت های همدان بسیار ضروری و حائز اهمیت است.

وی با اشاره به عدم حضور بازیکن همدانی در این رقابتها گفت: در ترکیب تیم ملی علیرضا کرمی را داشتیم که به علت مصدومیت و توصیه پزشکان از تیم کنار گذاشته شد.

وی افزود: مسئول برگزاری این مسابقات دکتر بشیر است که مسئول برگزاری فینال جام باشگاههای آسیا بوده و این نشان از حساسیت و توجه AFC به این رقابتها دارد.

صوفی با اشاره به ره آورد این رقابتها گفت: دو بازی دوستانه تیم ملی در همدان با تیم های مریانج ونهاوند برگزار شد که این بازی ها برای پیشرفت فوتبال استان بسیار موثر است. 

گفتنی ۱۵۰ میهمان داخلی و خارجی در مسابقات فوتبال مقدماتی زیر ۱۶ سال آسیا حضور خواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز