علی اکبر هدهدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مطالبات شطرنج‌بازان پرسپولیس در دهه اول خردادماه پرداخت می‌شود/ باتوجه به شیوع کرونا کارها روال عادی خود را طی نکرد

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۳:۵۰
کد خبر: ۱۰۰۳۵۷۱
مطالبات شطرنج‌بازان پرسپولیس در دهه اول خردادماه پرداخت می‌شود/ باتوجه به شیوع کرونا کارها روال عادی خود را طی نکرد
سرپرست تیم شطرنج پرسپولیس گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا 3 ماه همه چیز تعطیل بود، از اواخر بهمن که مسابقات تمام شده است تا 2 اسفند ماه به خاطر کرونا شرایط بهم خورد. الان تازه 10 روز است که مردم بیشتر سر کار می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی اکبر هدهدی، سرپرست تیم شطرنج پرسپولیس درخصوص مطالبات بازیکنان و اعتراضاتی که بازیکنان در این باره دارند طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: ما 3 روز گذشته با باشگاه پرسپولیس مذاکره کردیم، مسئولین این باشگاه قول دادند تا در دهه اول خرداد که پول بیاد باشگاه، ما را صدا می‌کنند تا پرداختی‌های شطرنج را داشته باشیم. به دلیل شیوع ویروس کرونا سه ماه همه چیز تعطیل بود، از اواخر بهمن که مسابقات تمام شده تا 2 اسفند ماه به خاطر کرونا شرایط بهم خورد. الان تازه 10 روز است که مردم بیشتر سر کار می‌روند. 

وی افزود: در 10 روز به محض این که وضعیت کمی بهتر شد، ما به باشگاه مراجعه کردیم، با توجه به این که باشگاه با سرپرست اداره می‌شود، اما خدا را شکر رسول‌پناه برخورد بسیار خوبی داشت و به من گفت این مدت همه‌جا تعطیل بوده و شرایط کمی بهم ریخته بود اما در دهه اول خرداد که پول می‌آید به باشگاه پرداخت‌ها صورت می‌گیرد.

هدهدی اظهار کرد: قرارداد شطرنج‌بازان در بخش مالی باشگاه پرسپولیس است و به جریان افتاده، به ما قول دادند که پرداختی‌های شطرنج صورت می‌گیرد. من هم عین همین صحبت‌ها را به بازیکنان منتقل کردم، اما بعضی‌ها بد برداشت می‌کنند. با توجه به این که 3 ماه به شدت درگیر ویروس بودیم، طبیعی است که کارها روال عادی نداشته باشد. الان به این شکل نیست که بگوییم نداریم یا مبالغ را پرداخت نخواهیم کرد.

او در پایان گفت: بازیکنانی در شطرنج داریم که به خود من گفتند 4 سال است از باشگاه قبلی خود طلب دارند. اما امسال برای توسعه و رشد شطرنج تلاش می‌کنیم باشگاه‌ها را پای کار بیاوریم، امسال پرسپولیس را آوردیم، احتمالا سال آینده استقلال را هم بیاورند. برای توسعه شطرنج نباید روبه‌رو یکدیگر بایستیم و مطمئن باشند که پول بازیکنان پرداخت می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز