محل موزه را عوض خواهیم کرد؛

سلطانی‌فر: همدلی و هم‌افزایی مطلوبی در مجموعه ورزش کشور وجود دارد/ می‌خواهیم مسابقات را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۹:۰۱
کد خبر: ۱۰۰۳۸۰۷
سلطانی‌فر: همدلی و هم‌افزایی مطلوبی در مجموعه ورزش کشور وجود دارد/ می‌خواهیم مسابقات را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم
وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش می‌کنیم در دورانی که مردم به خاطر حاشیه‌نشینی دچار بی حوصلگی و خستگی شدند و با دستور دکتر روحانی و مجوز ستاد مقابله با کرونا، مسابقات را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و شور و شعف را بازهم در جامعه ایجاد کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، امروز در مراسم سالگرد تاسیس موزه ورزش گفت: تشکر می‌کنم از همه ورزشکاران و قهرمانانی که زحمت کشیدند که این موزه راه‌اندازی شود. تلاش و کمک سازمان میراث فرهنگی نیز در این خصوص بی تاثیر نبود. در برنامه ما هست با توجه به گسترده‌تر شدن موزه و حجم بالای حضور ورزشکاران و اهدای مدال‌ها و تندیس‌های خود محل موزه را جابجا کنیم و به محل دیگری ببریم.

وی ادامه داد: در شرایطی قرار داریم که به خاطر ویروس کرونا مسابقات المپیک توکیو فعلا به تعویق افتاده است. اوج درخشش کاروان ما در المپیک لندن بود که مدال‌های طلای خوبی به دست آوردیم که به احتمال زیاد دو مدال طلای دیگر اضافه می‌شود و هرچند که در المپیک ریو نیز عملکرد کاروان ایران چشمگیر بود.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: بیشتر از دو سال پیش ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک راه اندازی شد و به صورت ماهانه این ستاد برگزار شد و فدراسیون‌ها نیز برنامه‌های خود را اعلام کردند. در حال حاضر همدلی و هم‌افزایی مطلوبی در مجموعه ورزش کشور وجود دارد. تلاش می‌کنیم در دورانی که مردم به خاطر حاشیه‌نشینی دچار بی حوصلگی و خستگی شدند بتوانیم با دستور دکتر روحانی و مجوز ستاد مقابله با کرونا، مسابقات را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و شور و شعف را بازهم در جامعه ایجاد کنیم.

سلطانی فر گفت: همانطور‌ که وزیر بهداشت نیز بارها تاکید کردند ورزشکاران و قهرمانان ما باید به شدت این مسئله را رعایت کنند که کمترین آسیب دچار آنها شود. از استان‌هایی که وضعیت سفید دارند شروع و کم کم مسابقات و تمرینات را آغاز می کنیم. امیدواریم روند پرافتخار ورزش کشور بازهم ادامه پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز