در تاریخ چهارم اکتبر (۱٣ مهرماه)؛

کنگره فدراسیون بین المللی اسکی برگزار خواهد شد

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۲:۴۴
کد خبر: ۱۰۰۷۴۹۲
کنگره فدراسیون بین المللی اسکی برگزار خواهد شد
کنگره فدراسیون بین المللی اسکی (FIS) همراه با انتخاب رئیس جدید این فدراسیون در صورت فراهم بودن شرایط مناسب در تاریخ چهارم اکتبر (۱٣ مهرماه) برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کنگره فدراسیون بین المللی اسکی (FIS) همراه با انتخاب رئیس جدید این فدراسیون در صورت فراهم بودن شرایط مناسب و کاهش همه گیری ویروس کرونا در تاریخ چهارم اکتبر (۱٣ مهرماه) برگزار خواهد شد.

بر همین اساس انتخابات ریاست فدراسیون بین المللی اسکی برای مشخص شدن جانشین جان فرانکو کاسپر رئیس کنونی این فدراسیون زوریخ سوئیس برگزار می‌شود.

پیش از این قرار بود کنگره فدراسیون بین المللی اسکی از ۱۷ تا ۲۳ مِی به میزبانی رویال کلیف تایلند برگزار شود که همه گیری ویروس کرونا مانع از برگزار این رویداد گردید.

با این حال برگزاری کنگره فدراسیون بین المللی اسکی در تاریخ و محل جدید بسته به اتفاقات پیش رو از جمله شرایط همه گیری در جهان و بخصوص سوئیس و همچنین وضعیت خطوط پروازهای کشورهای مختلف است. فدراسیون بین المللی اسکی در نظر دارد تا در تاریخ اول آگوست ( یازدهم مرداد) درباره تاریخ و محل جدید برگزاری کنگره یک جلسه دیگر برگزار نماید.

اگر کنگره فدراسیون بین المللی اسکی در تاریخ جدید اعلام شده برگزار نشود، این کنگره در سال آینده میلادی در تاریخ اول تا ششم ژوئن ٢۰٢۱ در اسلوونی برگزار خواهد شد.

در کنگره فدراسیون بین‌المللی اسکی قرار بود انتخابات ریاست و شورای این فدراسیون نیز برگزار شود تا پس از ۲۲ سال جانشین جیان فرانکو کاسپر رئیس کنونی FIS مشخص گردد. همچنین میزبانان مسابقات قهرمان جهان در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ نیز مقرر بود در این کنگره مشخص شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز