مراسم تقدیر از ایثارگران فدراسیون پزشکی ورزشی؛

سردار قاسمی: تلاش ارزشمند فدراسیون پزشکی ورزشی در شرایط کنونی، به یاد ماندنی است

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۲۰:۵۹:۳۹
کد خبر: ۱۰۰۷۶۴۷
سردار قاسمی: تلاش ارزشمند فدراسیون پزشکی ورزشی در شرایط کنونی، به یاد ماندنی است
مراسم تقدیر از ایثارگران فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش  گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مراسم تقدیر از ایثارگران فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

سردار قاسمی در این مراسم ضمن ابلاغ سلام و تهیت دکتر سلطانی فر به جامعه ایثارگران و سایر اعضای این فدراسیون به از جان گدشتگی رزمندگان و ایثارگران در مدت ۸ سال دفاع مقدس پرداخت و از عملیات آزادسازی خرمشهر به عنوان یکی از برجسته ترین عملیات های آن دوران یاد کرد.

وی با اشاره به خانواده بزرگ ایثارگران وزارت ورزش و جوانان گفت: جامعه ورزش و جوانان کشور ، حدود ۵۰۰۰ شهید به این انقلاب اهدا کرده و هم اکنون نیز حدود ۳۵ درصد بدنه وزارت ورزش و جوانان هم از ایثارگران و خانواده معزز شهدا هستند که با راهبری آقای دکتر سلطانی فر، که بواقع شخصی اخلاق مدار، دلسوز و پیگیر امور ایثارگران هستند، در حال خدمت رسانی به ایشان هستیم.

سردار قاسمی فدراسیون پزشکی ورزشی را مجموعه ای تلاشگر و موثر در سلامت خانواده ورزش کشور خواند گفت: من خود شاهد تلاش بی وقفه این فدراسیون در بحران های مختلف سالهای اخیر بوده ام و فعالیتها و تلاش این عزیزان در شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور تلاشی با یاد ماندنی است.

مشاور وزیر در امور ایثارگران با تقدیر از فداکاریهای ایثارگران این فدراسیون بیان داشت: خانواده های شهدا و ایثارگران به گردن ما حق دارند و ما باید که تمام تلاش خود در جهت رفع موانع و مشکلات سر راه این عزیزان انجام دهیم.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود به برگزاری این برنامه اشاره داشت و گفت: من از همینجا از اهتمام و توجه ویژه آقای دکتر خلیلیان، سرپرست محترم فدراسیون پزشکی ورزشی، روسای محترم دیگر فدراسیونها و مدیران کل محترم ادارات کل ورزش و جوانان استانها، به موضوعات مختلف جامعه ایثارگران ورزش و جوانان کشور، قدردانی و تشکر می نمایم.

سردار قاسمی در پایان سردار قاسم سلیمانی را شاخص ترین نمونه ایثارگری در راه انقلاب، امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و مردم خواند گفت: امیدوارم که جوانان و ورزشکاران ما با الگو قرار دادن این شهید بزرگوار راه ایشان را ادامه دهند.

نظر شما
پرونده ویژه