محمد پنجعلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد پرسپولیس مقابل پیکان امیدوارکننده بود/ بیرانوند فراتر از آسیا عمل می‌کند

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۵:۱۸:۰۶
کد خبر: ۱۰۲۳۲۵۸
عملکرد پرسپولیس مقابل پیکان امیدوارکننده بود/ بیرانوند فراتر از آسیا عمل می‌کند
پیشکسوت پرسپولیس گفت: رفتن به اروپا خیلی مهم است، مطمئنا سطح بیرانوند خیلی بالاتر از آسیاست و این یک واقعیت محسوب می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد پنجعلی، پیشکسوت پرسپولیس، درخصوص شروع بازی‌های لیگ برتر و عملکرد سرخ‌پوشان پایتخت اظهار کرد: بازیکنان در این یک هفته‌ای که گذشت خیلی خوب بودند، واقعیت من انتظار چنین عملکردی را برابر پیکان نداشتم. وقفه 4 ماهه‌ای که افتاد به بدن‌ و سطح آمادگی بازیکنان خیلی ضربه زد اما بچه‌ها خیلی خوب بودند، یعنی من از دیدن بازی آن‌ها لذت بردم. تک تک بازیکنان در زمین سرحال، شاداب و با انگیزه بودند.

او ادامه داد: کادر فنی هم اعم از پیروانی، گل‌محمدی و ... در این مدت زحمت زیادی برای تیم کشیدند. امیدواریم این روند پرسپولیس ادامه داشته باشد و این باعث شود دوباره مردم شاد شوند.

پنجعلی تصریح کرد: رفتن به اروپا خیلی مهم است، مطمئنا سطح بیرانوند خیلی بالاتر از آسیاست و این یک واقعیت محسوب می‌شود. می‌تواند خودش را در اروپا نشان دهد تا دیده شود. دروازه‌بانی در اروپا سخت است اما از طرفی بهتر دیده می‌شود و معتقدم بیرانوند فراتر از آسیا عمل می‌کند.

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس گفت: ان‌شاءالله تا او بخواهد برود، بازی‌ها تمام می‌شود چون ما واقعا دوست داریم همراه تیم باشد. الحمدالله شرایط تیم در جدول خوب است و در دیدار اول خیلی امیدوارکننده بازی کردند. طبیعی است که آدم نگران باشد اما دیدیم بچه‌ها خیلی حرفه‌ای با تمام وجود بازی می‌کردند، در خط حمله چقدر قشنگ اضافه می‌شدند و موقع دفاع سریع برمی‌گشتند. خیلی خوب روی بدن‌هایشان کار شده، سرعت بازی خیلی عالی بود و لذت بردیم. 2/5

نظر شما