حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیسی‌ها با اعتراض اینستاگرامی زحمات خود را بر باد می‌دهند/ نباید قهرمانی چهارم به‌‌خاطر پول از دست برود/ برخی با حرف‌هایشان بازیکنان را مغرور می‌کنند

۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۳:۰۷:۵۵
کد خبر: ۱۰۲۳۹۱۸
پرسپولیسی‌ها با اعتراض اینستاگرامی زحمات خود را بر باد می‌دهند/ نباید قهرمانی چهارم به‌‌خاطر پول از دست برود/ برخی با حرف‌هایشان بازیکنان را مغرور می‌کنند
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس این نکته را هم در نظر داشته باشند که نباید زحمت یک‌ساله خود را با اعتراض‌های اینستاگرامی و جنجال هدر بدهند.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس بعد از تعطیلی 4 ماهه شروع خوبی داشت و این موضوع نشان می‌دهد چنین وقفه طولانی مدتی باعث نشد که تیم از لحاظ بدنی و ذهنی افت کند. پیروزی مقتدرانه مقابل پیکان هم بازیکنان را از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داده اما آنها نباید فراموش کنند که 8 هفته و 24 امتیاز باقی مانده و اگر در یکی، دو بازی امتیاز کامل را نگیرند کار برای قهرمانی دشوار می‌شود. از بازیکنان پرسپولیس می‌خواهم بدون نگاه کردن به جدول و نتایج رقبا فقط و فقط به بازی‌های خودشان و کسب 3 امتیاز از هر بازی فکر کنند تا بتوانند با اختلاف امتیاز بالا چهارمین قهرمانی را جشن بگیرند و رکوردی مقتدرانه را در فوتبال ایران از خودشان به جای بگذارند تا آیندگان از آنها به عنوان قدرتمندترین تیم ایران در دهه 90 یاد کند.

او با اشاره به اتفاقات حاشیه‌ای که در روزهای اخیر برای پرسپولیسی‌ها رخ داده، افزود: تنها اتفاقی که در حال حاضر می‌تواند ترمز نتایج خوب پرسپولیس را بکشد یا جلوی قهرمانی این تیم را بگیرد مشکلات حاشیه‌ای است. عواملی مثل پرداخت نشدن پول بازیکنان، اعتصاب و جنجال‌های رسانه‌ای برای پرسپولیس مثل سم است. واقعا حیف است زحمت یک ساله بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به‌خاطر مسائل مالی از بین برود چون چنین اتفاقاتی تمرکز را از بین می‌برد و اگر پرسپولیس قهرمانی را به‌خاطر این مشکلات از دست بدهد واقعا جای افسوس دارد.

درخشان در ادامه گفت: من بازیکنان را درک می‌کنم. در این شکی نیست که باشگاه باید تمام و کمال حق و حقوق آنها را طبق آنچه در قراردادها قید شده پرداخت کند اما لازم است بازیکنان پرسپولیس این نکته را هم در نظر داشته باشند که نباید زحمت یک‌ساله‌شان را با اعتراض‌های اینستاگرامی و جنجال به هدر بدهند. اگر قرار بوده پولی پرداخت شود و خلف وعده شده، بهتر است بازیکنان صبورتر باشند تا این چند بازی پایانی هم برگزار شود و بعد از آن برای گرفتن حق و حقوق خود اقدام کنند. واقعا حیف است اگر چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس به‌خاطر این جنجال‌ها از دست برود چون اگر پرسپولیس بتواند امسال هم قهرمان شود افتخاری بزرگ در تاریخ این باشگاه ثبت می‌شود که رکورد آن تا سال‌های سال زده نخواهد شد و دست خود پرسپولیسی‌ها می‌ماند. امیدوارم مسئولان باشگاه هرچه زودتر با برگزاری جلسات فوری به این ماجرا پایان دهند و نگذارند این جنجال‌های رسانه‌ای تمرکز و آرامش بازیکنان و کادر فنی را به هم بزند.

سرمربی اسبق پرسپولیس درباره اینکه نباید بازیکنان پرسپولیس نسبت به ادامه بازی‌های لیگ بی‌تفاوت باشند، خاطرنشان کرد: غرور آفت قهرمانی پرسپولیس خواهد بود. حالا که پرسپولیس با سایر تیم‌های مدعی فاصله پیدا کرده باید این فاصله را بیشتر کند تا با اقتدار قهرمان شود. بازیکن حرفه‌ای تا آخرین لحظه باید برای قهرمانی و برد بجنگد. از پرسپولیسی‌ها می‌خواهم بی‌خیال نشوند و فکر نکنند قهرمان شده‌اند و همه چیز تمام شده چون حتی از دست رفتن امتیاز در یکی، دو بازی هم می‌تواند قهرمانی را به خطر بیندازد.

او با اشاره به اینکه برخی با حرف‌هایشان غرور را به بازیکنان پرسپولیس تزریق می‌کنند، افزود: بازیکنان پرسپولیس هم مثل ما انسان‌های معمولی هستند و به غرور دچار می‌شوند. حرف‌هایی از این دست که فوتبال ایران برای پرسپولیس کوچک شده درست نیست چون غرور را به جان بازیکنان می‌اندازند. درست است که پرسپولیس در فوتبال ایران حرف اول را می‌زند اما یادمان باشد که ما سال‌هاست جز 3 نایب قهرمانی هیچ افتخاری در آسیا نداشته‌ایم و اگر می‌خواهیم پرسپولیس فراتر از فوتبال ایران باشد باید تیم را تقویت کنیم و امکانات زیادی برایش تدارک ببینیم تا در آسیا مقام در خور توجهی کسب کند. 3

نظر شما