روز گذشته صورت گرفت؛

بازدید کاوه احمدی از روابط‌ عمومی‌ فدراسیون‌های ورزشی

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۳:۲۷:۳۶
کد خبر: ۱۰۲۵۹۵۳
بازدید کاوه احمدی از روابط‌ عمومی‌ فدراسیون‌های ورزشی
مدیرکل روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان روز گذشته با روسای فدراسیون‌ها و مدیران روابط‌عمومی 10 فدراسیون دیدار و راهکارهای اثربخشی این حوزه را مورد بررسی قرارداد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کاوه احمدی با حضور در فدراسیون‌های ورزش‌های جانبازان ومعلولین، ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، تیراندازی با کمان، نجات غریق و غواصی، بدنسازی و پرورش اندام، ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان، پزشکی ورزشی با روسای این فدراسیون‌ها دیدار کرده و در خصوص تعامل بخش‌های مختلف ورزش به ویژه در حوزه روابط‌عمومی، اطلاع‌رسانی و فضای مجازی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در جریان این دیدار، مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان، توجه ویژه‌ی روسای فدراسیون‌ها به روابط‌عمومی‌هایشان را فرصتی برای معرفی بیشتر دستاوردهای دو حوزه ورزش وجوانان دانست که منجر به امیدبخشی ونشاط‌آفرینی در کشور می‌شود.

احمدی همچنین استفاده از فضای مجازی را مورد تاکید قرارداد و در ادامه استفاده بهینه از این تکنولوژی را در ارائه اطلاعات در کوتاه ترین زمان به مخاطبان میلیونی ورزش بسیار موثر دانست.

مدیرکل روابط‌عمومی وزارت ورزش و جوانان همچنین با مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌‌های  فدراسیون‌‌های جودو وکوراش، بوکس، شنا، شیرجه و واترپلو دیدار و درخصوص امکانات و نیروهای فعال دراین حوزه به گفتگو پرداخت.

نظر شما