دیدار روسای فدراسیون کاراته ایران و افغانستان؛

طباطبایی: تلاش می کنیم میان کاراته کاهای دو کشور همدلی و اتحاد ایجاد کنیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۳۴:۲۷
کد خبر: ۱۰۲۶۶۵۹
طباطبایی: تلاش می کنیم میان کاراته کاهای دو کشور همدلی و اتحاد ایجاد کنیم
رییس فدراسیون کاراته افغانستان امروز با حضور در محل فدراسیون کاراته ایران با سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته کشورمان دیدار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید قاسم حسینی رئیس و مسئولین فدراسیون کاراته افغانستان امروز با حضور در محل فدراسیون کاراته ایران با سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته کشورمان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار، سید قاسم حسینی رئیس فدراسیون کاراته افغانستان اظهار داشت: کاراته ایران از قدرتهای کاراته در جهان است، امیدوارم همکاری مشترک میان ایران و افغانستان به رشد و پیشرفت کاراته در کشور ما کمک کند‌.

وی افزود: تعداد زیادی از کاراته کاهای افغانستانی در ایران حضور دارند، ساماندهی و حمایت این کاراته کاها از سوی ایران مسلما در نهایت به رشد کاراته افغانستان منجر می شود.

طباطبایی رییس فدراسیون کاراته ایران نیز در این دیدار عنوان داشت: افغانستان برای ما کشور برادر و دوست میباشد و مردمان پر تلاش این کشور همواره مورد احترام ایرانی ها هستند. ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم که میان اعضای خانواده کاراته ایران و افغانستان اتحاد و همدلی بوجود اوریم.

لازم به یاداوری است در جلسه امروز ، علاوه روسای فدراسیون ایران و افغانستان، "سید عالم حسینی" مشاور بین الملل فدراسیون افغانستان ، "خداداد مبارز" نماینده فدراسیون افغانستان در ایران ، "صمد علی احمدی" دبیر نماینده فدراسیون مهاجرین ، محسن خمارلو نایب رئیس و وحید مومنی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته نیز حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز