فولادی‌ها در لغو بازی هت‌تریک می‌کنند؛

کرونا یا رسیدن ستاره‌ها؟!

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۳۸:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۹۳۰۶
کرونا یا رسیدن ستاره‌ها؟!
از اهواز خبر می‌رسد فولادی‌ها برنامه‌ای برای سفر به تهران و بازی برابر پرسپولیس ندارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، از اهواز خبر می رسد فولادی ها برنامه ای برای سفر به تهران و بازی برابر پرسپولیس ندارند.

در حالی که طبق اعلام سازمان لیگ بازی های این هفته از لیگ برتر بدون تعویق و براساس زمان بندی قبلی برگزار می شود از دوشنبه شب خبر لغو احتمالی بازی این هفته فولاد برابر پرسپولیس رسانه ای شد. این در حالی است که تا ظهر سه شنبه مسوولان فولاد اقدامی برای رزرو پرواز به تهران و همین طور هتل برای اقامت در پایتخت به منظور برگزاری اردو برای بازی برابر پرسپولیس نداشته اند و این خبر شائبه ها در خصوص لغو احتمالی این دیدار را بیشتر می کند.

این در حالی است که برخی شایعات و اخباری که از اهواز می رسد از این حکایت دارد که گویا کرونا بهانه ای برای فولادی هاست تا برای ستاره های شان به بازی های مهم زمان بخرند! خبری که البته مورد تایید فولادی ها نیست. پیش از این دیدار فولاد و نساجی به تعویق افتاده بود و پس از آن فولادی ها با وجود حضور در قائمشهر به بهانه کرونا برابر نساجی به میدان نرفتند و بعد از آن نوبت به بازی برابر نفت مسجدسلیمان رسید که به خاطر کرونا به زمان دیگری موکول شود.

اگر به این بار هم حرف فولادی ها در فدراسیون و سازمان لیگ به کرسی بنشیند، می توان گفت به نوعی در این امر هت تریک کرده اند!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز