ژنرال بازنشسته می شود؟ روزهای پر از استرس در انتظار قلب بیمار قلعه نویی!

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۸:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۶۶۹۹
ژنرال بازنشسته می شود؟ روزهای پر از استرس در انتظار قلب بیمار قلعه نویی!
پزشک معالج سرمربی تیم فوتبال سپاهان به او توصیه کرده از فعالیت های استرس زا دوری کند اما آیا او حاضر به کنار گذاشتن مربیگری می شود؟

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بیماری امیر قلعه نویی، سرمربی سپاهان در روزهای اخیر فضای فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داد. اهالی فوتبال طی این روزها پیگیر احوالات قلعه نویی بودند تا اینکه او بعد از 4 روز بستری شدن در بیمارستان صبح امروز اجازه خروج از بیمارستان را پیدا کرد اما هنوز تکلیف حضور او روی نیمکت تیم در دیدار برابر استقلال مشخص نیست.

پزشک معالج قلعه نویی اکیدا به او توصیه کرده از فعالیت های استرس زا خصوصا مربیگری فوتبال دوری کند اما نکته اینجاس که او به همراه سپاهان طی یک ماه آینده روزهای سخت و پر از استرسی را پیش رو دارد. قلعه نویی که امسال هم نتوانست به همراه سپاهان قهرمانی لیگ را از آن خود کند، حالا برای کسب سهمیه آسیایی و نایب قهرمانی جدال سخت و نزدیکی با تیم های استقلال، تراکتورسازی، فولاد و شهر خودرو دارد. تیم او در 4 هفته پایانی لیگ برتر با تیم های استقلال، نساجی، شهر خودرو و پیکان بازی دارد و در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم دوباره باید با استقلال دیدار کند.

براین اساس کاملا مشخص است که امیر قلعه نویی طی یک ماه آینده باید روزهای دشوار و پر از استرسی را سپری کند و قطعا این وضعیت برای قلب بیمار او خطرناک است. قلعه نویی این روزها به شدت از طرف هواداران سپاهان بابت از دست دادن قهرمانی لیگ نوزدهم تحت فشار است و برخی از رسانه ها هم از او به عنوان سرمربی فصل آینده استقلال در صورت جدایی فرهاد مجیدی یاد می کنند اما حالا با توجه به وضعیت جسمانی او باید منتظر بمانیم و ببینیم ژنرال سابق فوتبال ایران چه تصمیمی برای آینده فوتبالی اش می گیرد.

ناگفته نماند که امیر قلعه نویی پرافتخارترین مربی در فوتبال ایران در عرصه باشگاهی است.او با استقلال در سال‌های ۱۳۸۵، ۱۳۸۸ و ۱۳۹۲ و با سپاهان در سال‌های ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد اما شاید بیماری که حالا با آن دست و پنجه نرم می کند باعث شود او دیگر نتواند با هیچ تیمی بر قله فوتبال ایران بنشیند.

 

نظر شما