بیمه سال گذشته با شرایط قبلی برای دو سال ادامه دارد؛

پولادگر: با وجود محدودیت‌های کرونایی از برنامه‌ها عقب نیفتادیم

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۷:۵۴
کد خبر: ۱۰۴۱۴۰۹
پولادگر: با وجود محدودیت‌های کرونایی از برنامه‌ها عقب نیفتادیم
رییس فدراسیون تکواندو کشورمان گفت: با وجود محدودیت‌های کرونایی از برنامه‌ها عقب نیفتادیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید محمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو در مراسم رونمایی از اپلیکیشن تخصصی تکواندو اظهار کرد: فدراسیون تکواندو در دوران کرونایی تمام تلاش خود را انجام داد با وجود محدودیت‌ها و شرایط خاص ورزش کشور تمام فعالیت‌ها خود را انجام بدهد. آزمون تخصصی را با حضور 25 هزار و 78 نفر برگزار کردیم و این استقبال قابل توجه برای ما جای تعجب داشت. همچنین دوره‌های دانش‌افزایی را برگزار کردیم و مسابقات غیرحضوری پومسه را برگزار کردیم که با استقبال بسیار خوبی همراه شد.

او اضافه کرد: ستاد رزمایش همدلی تحت عنوان ستاد دست‌های خدایی از اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرد و بالغ بر 350 میلیون کمک جمع‌آوری و تقدیم برادران آسیب دیده تکواندو در سراسر کشور شد. برای برگزاری همایش تخصصی و علمی بین‌اللمللی تکواندو به صورت آنلاین داریم تا در روز تکواندو آن را برگزار کنیم. این اپلیکیشن در راستای وظیفه سریع‌تر، راحت‌تر و آسان‌تر طراحی شده است. قطعا در ابتدا نواقصی وجود دارد اما درخواست داریم از همه عزیزان ما را راهنمایی برای تکمیل آن کنند.

پولادگر افزود: تلاش ما این بود این اپلیکیشن تمام نیازهای خانواده تکواندو را برطرف کند. ویروس کرونا در حال حاضر جز خانواده ما شده اما باید تلاش کنیم از این شرایط خاص عبور کنیم و مجددا تمرینات را آغاز کنیم. اگر تا به الان تمرینات ما شروع نشده است به خاطر حفظ سلامتی قهرمانان بوده است. قطعا اگر شرایط مهیا شود به زودی اردوها را آغاز می‌کنیم، چون تقریبا برگزاری المپیک قطعی شده و ما با رعایت پروتکل‌ها تمرینات خود را آغاز خواهیم کرد.

پولادگر در پایان گفت: از سال گذشته بیمه مسئولیت مدنی مربیان اجباری شده و این به خاطر حفظ مربیان حرفه‌ای و حمایت از آنها بوده است. در سال جاری هم این بیمه ادامه دارد اما با شرایط خاص و هیچ هزینه‌ای افزایش نیفتاده است. از طرفی مربیان می‌تواند سه ماه بیمه خود را تعلیق و اقساط پرداخت کنند. با رایزنی انجام شده است بیمه سال گذشته با شرایط قبلی برای دو سال ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز