فدراسیون ووشو خبر داد:

همکاری فدراسیون ووشو و کارخانه نوآوری در راستای توسعه همگانی این رشته ورزشی

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۵:۴۲:۲۳
کد خبر: ۱۰۵۵۰۵۴
همکاری فدراسیون ووشو و کارخانه نوآوری در راستای توسعه همگانی این رشته ورزشی
رئیس فدراسیون ووشو و مدیرعامل کارخانه نوآوری با یکدیگر دیدار و گفت‎وگو کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو ضمن بازدید از کارخانه نوآوری با مدیرعامل این مجموعه دیدار و گفت‎وگو کرد.

صدیقی در حاشیه بازدید از این کارخانه اظهار داشت: خلاقیت، آموزش و استفاده از فناوری های روز نیاز امروز ورزش است وی ضمن ابراز خرسندی از ظرفیت کم نظیر کارخانه نوآوری آزادی، گفت: ورزش امروز به نوآوری و خلاقیت در بهبود فرآیند کسب و کارهای مربوطه و آموزش‌های تخصصی بیش از هر چیزی نیاز دارد.

رئیس فدراسیون ووشو افزود: همکاری فدراسیون ووشو با کارخانه نوآوری و استفاده از ظرفیت‌های این رشته ورزشی در مسیر درست؛ می‌تواند شروع یک حرکت بزرگ جهت پیشرفت و توسعه عمومی و اجتماعی این رشته باشد.

همچنین دکتر رضا کلانتری‌نژاد، مدیرعامل کارخانه نوآوری نیز ضمن ابراز خرسندی از نگاه فدراسیون ووشو به حوزه فناوری، ابراز امیدواری کرد تا بتوان از توانمندی‌های جوانان و نخبگان علمی این رشته ورزشی در حوزه فناوری و تکنولوژی‌های روز در جهت بهبود کسب و کارهای ورزشی بهره برد.

مدیرعامل کارخانه نوآوری ضمن استقبال از پیشنهاد فدراسیون ووشو مبنی بر همکاری دو مجموعه در راستای توسعه همگانی ووشو به واسطه حوزه فناوری تکنولوژی‌های روز دنیا، برای این رشته در بعد قهرمانی نیز آرزوی موفقیت و تکرار عناوین قهرمانی گذشته را داشت.

کارخانه نوآوری آزادی، اولین شعبه پارک فناوری پردیس است که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به نحوی مشارکت دولت و بخش خصوصی در محدوده میدان آزادی تهران تاسیس شده است.

این کارخانه با وسعت حدود 18500 مترمربع، اولین کارخانه نوآوری کشور و اولین شعبه پارک فناوری پردیس است. خدمات حرفه‌ای کسب ‌وکار و آموزش‌های تخصصی، زیرساخت‌های فنی مطمئن، راهنمایی و مشاوره مربیان مجرب، ارتباط با سرمایه‌گذاران و فرشتگان کسب و کار، تامین سرمایه نقدی مورد نیاز و تداوم هم‌افزایی و یادگیری پس از دوره شتابدهی در یک مکان جغرافیایی متمرکز، از جمله کارکردهای اصلی کارخانه نوآوری آزادی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز