امروز انجام شد؛

دیدار مسئول انجمن ووشو در بسیج و سپاه با صدیقی در راستای توسعه فعالیت‎هاى این دو نهاد

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۳:۴۳:۵۰
کد خبر: ۱۰۵۶۵۷۴
دیدار مسئول انجمن ووشو در بسیج و سپاه با صدیقی در راستای توسعه فعالیت‎هاى این دو نهاد
رئیس فدراسیون ووشو در دیدار با رئیس انجمن ووشوی بسیج و سپاه پاسداران فعالیت‌های این رشته در این دو نهاد را حائز اهمیت دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی خادم رئیس انجمن ووشوی سپاه پاسداران و بسیج کشور با امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست خادم با تبریک به صدیقی برای انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون ووشو، درخصوص فعالیت‎های این رشته در بسیج و سپاه پاسداران توضیحاتی را ارائه و برنامه‌های مدنظر را بیان کرد.

وی در این خصوص گفت: انجمن ووشو در بسیج و سپاه به صورت جدی در راستای سیاست‎های جدید فدراسیون ووشو مبنی بر توسعه همگانی این رشته گام برخواهد داشت.

صدیقی نیز با اشاره به اهمیت نقش بسیج و سپاه در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی کشور، فعالیت‌های صورت گرفته در این دو نهاد را حائز اهمیت دانست.

وی با اشاره به حضور تیم مقاومت بسیج در لیگ ووشو، گفت: توسعه همگانی در کنار توسعه قهرمانی اهمیت زیادی برای ما نیز دارد. بر همین اساس و با توجه به ظرفیت بالای بسیج و سپاه، ووشو یک رشته مناسب برای نیروهای رزمی با هدف بالا بردن توان دفاعی محسوب می‌شود. از این رو ووشو می‎تواند یک رشته مهم و پررنگ در دو نهاد یاد شده باشد.

رئیس فدراسیون ووشو گفت: بسیج و سپاه همواره حضور فعالی در ووشو داشته‎اند و حضور پر رنگ‎تر این دو نهاد در ووشو، قطعا به رشد بالاتر این رشته ورزش در ابعاد قهرمانی و همگانی کمک می‌کند.

علی جهانگیری‌زاده رئیس کمیته داوران فدراسیون ووشو در این دیدار حضور داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز