آلبرت ساریتوف:

هدفم کسب سهمیه المپیک توکیو است

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۸:۱۶
کد خبر: ۱۰۵۸۸۳۷
هدفم کسب سهمیه المپیک توکیو است
ساریتوف گفت: هدفم کسب سهمیه المپیک توکیو و حضور در این بازی‌ها است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آلبرت ساریتوف، آزادکار روسی الاصل تیم رومانی که مدال برنز وزن 97 کیلوگرم المپیک 2016 ریو را نیز در کارنامه قهرمانی خود دارد، گفت: در حال حاضر هدف انجام تمرینات و کسب سهمیه المپیک توکیو است.

وی در مورد شرایط تمریناتش در زمان شیوع کرونا گفت: تمام این ماه ها استراحت کردم و فقط اکنون به دنبال بازگشت به تمرینات هستم و کار خود را در یک پایگاه ورزشی که در ارتفاع 2000 متری کوه های بلغارستان قرار دارد تمرین می کنیم. تا شعاع 40 کیلومتری ما هیچ شهری وجود ندارد و فقط کشتی گیران تیم رومانی در این پایگاه تمرین می کنند و با کسانی که در آنجا هستند در تماس هستند.

ساریتوف ادامه داد: هم اکنون در استانبول زندگی می کنم چون در اینجا زندگی راحت تر است و روس های زیادی در اینجا هستند.

دارنده مدال نقره اروپا در مورد اینکه در مدتی که تمرین نداشته چاق نشده است، تصریح کرد: هم اکنون 100 کیلوگرم وزن دارم و وقتی تمرین می کردم حدود 97 کیلوگرم بود، قبلا وزنم کم بود و مجبور بودم که طی این سال ها وزن اضافه کنم اما دیگر، نیازی به این کار نیست.

ساریتوف در مورد اهداف برگزاری اردویی که هم اکنون در آن حضور دارد گفت: این اردوی آموزشی برای ایجاد هیجان و انگیزه است، ما باید شرایط جسمانی خود را بهبود ببخشیم، اما تمرین روی تشک را نیز انجام می دهیم. در نهایت هدفم کسب آمادگی لازم برای حضور در مسابقات پیش رو از جمله رقابت های کسب سهمیه المپیک است.

نظر شما