رضا شجاعی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

شرایط تمرینات با حفظ پروتکل‌های بهداشتی دشوار است/ تلاش می‌کنیم از فرصت میزبانی بهترین استفاده را ببریم

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۰۷:۲۲:۰۷
کد خبر: ۱۰۵۹۰۹۸
شرایط تمرینات با حفظ پروتکل‌های بهداشتی دشوار است/ تلاش می‌کنیم از فرصت میزبانی بهترین استفاده را ببریم
کاپیتان تیم‌ هندبال جوانان گفت: برای درخشش در رقابت‌های پیش‌رو هر سختی را به جان می‌خریم تا بتوانیم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا شجاعی، کاپیتان تیم‌ هندبال جوانان، درباره آخرین وضعتی این تیم برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار داشت: حدود 6 ماه همه مسابقات و اردوهای تیم ملی به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل بود اما این موضوع باعث نشد از فعالیت و روند آماده‌سازی خودمان عقب بمانیم. در این مدت با کادر فنی در تماس بودیم و برنامه‌های تمرینی را مربیان در اختیار ما می‌گذاشتند و آخر هر هفته نیز باید گزارشی را در خصوص نحوه تمرینات و برنامه‌هایی که انجام داده بودیم را به سرمربی تحویل می‌دادیم.

او اضافه کرد: البته الان خوشبختانه با پیگیری‌هایی که فدراسیون داشت مجوز برگزاری اردوها را به ما دادند که حدود یک هفته‌ای است که در اردو هستیم. شرایط تمرینات با حفظ پروتکل‌های بهداشتی دشوار است اما برای درخشش در رقابت‌های پیش‌رو هر سختی را به جان می‌خریم تا بتوانیم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

کاپیتان تیم‌ ملی با اشاره به تیم‌های حاضر در مسابقات توضیح داد: در کنار ما 11 تیم دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهند داشت البته هنوز گروه‌بندی‌ها اعلام نشده ولی در مجموع اصلی‌ترین رقبای ما قطر و ژاپن هستند که می‌دانیم تمرینات‌شان را هم به بهترین شکل سپری می‌کنند. پیش از این در دوره قبل که مسابقات در اردن بود مقام 5 را کسب کردیم اما حالا شرایط فرق دارد چون میزبان هستیم و قطعا تلاش خواهیم کرد از این فرصت و امتیاز بهترین استفاده را ببریم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز