حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس می‌تواند دوباره التعاون را شکست دهد/ رمز موفقیت در این بازی تهاجمی‌تر شدن تیم گل‌محمدی بود

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۰:۰۲:۵۵
کد خبر: ۱۰۵۹۲۳۱
پرسپولیس می‌تواند دوباره التعاون را شکست دهد/ رمز موفقیت در این بازی تهاجمی‌تر شدن تیم گل‌محمدی بود
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس با 2 نمایش متفاوت در 2 نیمه بازی برابر التعاون توانست این تیم را شکست داده و 3 امتیاز مهم را کسب کند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص جدال اول پرسپولیس در مقابل التعاون عربستان، اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار 2 نیمه متفاوت داشت و در نهایت هرچه از زمان بازی می‌گذشت کفه ترازو به نفع تیم گل‌محمدی سنگین‌تر می‌شد و در نهایت با گل دقایق پایانی 3 امتیاز ارزشمند به پرسپولیس رسید.

او در توضیح عملکرد فنی تیم در طول 90 دقیقه، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم پرسپولیس در این دیدار 2 نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول شرایط پرسپولیس خوب نبود و درخشش حامد لک در این نیمه کمک کرد تا دروازه پرسپولیس روی معدود حملات التعاون بسته باقی بماند. در نیمه دوم شرایط به نفع پرسپولیس تغییر کرد و شکل کاری تیم بهتر شد و پرسپولیس با آهنگ تهاجمی‌تری کار را ادامه داد. در این نیمه، پرسپولیس در حملات با نفرات بیشتر توپ را در زمین حریف به گردش درآورد و با استفاده از ضربات ایستگاهی و کرنر، نشان داد برای رسیدن به گل با برنامه‌تر از حریفش است. ضمن این که در محوطه جریمه حریف پرتعدادتر بود تا بتواند با همین برنامه، به گل با ارزشی دست پیدا کرده و در نهایت برنده این دیدار باشد.  

او تاکید کرد: در مجموع باید بگویم پرسپولیس در نیمه دوم به مراتب بهتر از حریف بود و خوشبختانه این برتری فنی با برتری عددی به پایان رسید.

درخشان با اشاره به حضور چند خرید جدید پرسپولیس در ترکیب اولیه این تیم برابر التعاون به خبرنگار برنا گفت: طبیعی بود که نفرات جدید به هماهنگی کامل و صددرصد با تیم نرسیده باشند. نفرات جدید هنوز کارآیی لازم را نشان ندادند چرا که طبیعی است که هنوز با جو تیم غریبه و ناآشنا هستند اما رفته‌رفته در کار گروهی با هم  تطبیق پیدا می‌کنند و به هماهنگی لازم خواهند رسید.

از درخشان در مورد این‌که کدامیک از نفرات جدید در انجام وظایفش بهتر عمل کرد، پرسیدیم که او در پاسخ به این سوال گفت: به نظر من همه در یک سطح بودند اما آن‌چه ما در طول این دیدار از نفرات دیدیم، نشانگر این بود که حامد لک شرایطی بهتر از سایر بازیکنان داشت.

سرمربی اسبق پرسپولیس در پایان این گفت‌وگو در خصوص بازی بعدی تیم گل‌محمدی مقابل التعاون گفت: با انجام این بازی بدون شک کادر فنی شناخت بهتری از حریف و از نقاط ضعف و قوت آن به دست آورده تا به امید خدا بازی بعدی هم با پیروزی پرسپولیس به پایان برسد و این تیم با این 6 امتیاز، راه صعود به مرحله بعد را برای خود هموارتر کند. 3

نظر شما