بررسی خریدهای استقلال در لیگ بیستم؛

از مو فرفری تکنیکی تا جنجال‌سازی با ندای قلب

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۷:۳۷:۲۶
کد خبر: ۱۰۶۱۳۸۵
از مو فرفری تکنیکی تا جنجال‌سازی با ندای قلب
خریدهای استقلال با انتقاداتی هم همراه بوده اما به نظر می‌رسد اگر اوضاع به ثبات برسد می‌تواند با توجه به حفظ بازیکنان فعلی و خریدهای جدیدش فصل خوبی را پیش‌رو داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ درحالی که هنوز وضعیت کادر فنی استقلال مشخص نیست و حضور الکس نوری هم در این تیم قطعیت پیدا نکرده اما مدتی است که نقل و انتقالات این تیم آغاز شده است.

باشگاه استقلال برای اینکه فرصت را از دست ندهد قبل از اینکه تکلیف کادر فنی این تیم مشخص شود، وارد بازار نقل و انتقالات شد و علاوه بر اینکه بازیکنانی که قراردادشان تمام شده بود را حفظ کرد، چند خرید هم در این بازار داشت تا چندان هم از بقیه مدعیان عقب نماند. البته خریدهای استقلال با انتقاداتی هم همراه بوده اما به نظر می‌رسد اگر اوضاع به ثبات برسد می‌تواند با توجه به حفظ بازیکنان فعلی و خریدهای جدیدش فصل خوبی را پیش‌رو داشته باشد.

در ادامه به بررسی خریدهای استقلال برای لیگ بیستم پرداخته‌ایم.

رشید مظاهری؛ ناجی قفس توری

01525711

محمدرشید مظاهری، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال و فصل گذشته تراکتور، با عقد قرارداد دو ساله به استقلال پیوست تا اولین خرید آبی‌ها در فصل نقل و انتقالات باشد.البته ابهاماتی در حضور مظاهری در استقلال وجود دارد چون باشگاه تراکتور از این بازیکن به علت فسخ یک‌طرفه قرارداد شکایت کرد و این قرارداد را غیر قانونی اعلام کرده است اما مظاهری در تمرینات استقلال هم شرکت کرد. یکی از مسائلی که باعث شد استقلالی‌ها برخلاف سال گذشته تصمیم به خرید یک گلر دیگر هم بگیرند افت شدید سیدحسین حسینی در لیگ نوزدهم بود. مظاهری که فصل قابل قبولی را با تراکتور سپری کرد می‌تواند خرید خوبی برای استقلال باشد البته به شرطی که شکایت تراکتور برای او دردسرساز نشود.

متین کریم‌زاده؛ چپ پای استقلالی

01527427

مدافع چپ پایی که از جنوب کشور به استقلال آمد. کریم‌زاده 21 ساله که در پست دفاع و وینگر چپ توپ می‌زند سال گذشته در پارس جنوبی در 21 بازی به میدان رفت و با وجود سقوط این تیم به دسته پائین‌تر یکی از ستاره‌های پارس حنوبی به حساب می‌آمد. کریم‌زاده بعد از پیوستن به استقلال با انتشار عکسی از خود در دوران کودکی‌اش اعلام کرد از بچگی استقلالی بوده و برای پیوستن به این تیم با مهدی قایدی هم مشورت کرده است. کریم‌زاده برای قرار گرفتن در ترکیب استقلال باید با هرویه میلیچ رقابت کند.

احمد موسوی؛ خرید محصول آکادمی استقلال با هزینه‌ای چند میلیاردی

be42707d7d100390a7aeb4bf5fb3ac50-1

مدافع راست گل‌گهر در فصل گذشته یکی دیگر از خریدهای استقلال برای لیگ بیستم است. سیداحمد موسوی از محصولات آکادمی استقلال است که در سال 91 در امیدهای استقلال با آرش رضاوند همبازی بود و در تمرینات بزرگسالان استقلال در آن فصل هم شرکت می‌کرد اما آبی‌ها به راحتی او را از دست دادند تا برای بازگرداندنش هزینه‌ای هنگفت بپردازند. موسوی هم مثل کریم‌زاده ادعا کرده از کودکی استقلالی بوده و مثل همبازی جدیدش برای این ادعا سند رو کرد.

بابک مرادی؛ مو فرفری خوش تکنیک

1399052021040160120930294

مهاجم فصل گذشته ماشین‌سازی که از تکنیک بالایی هم برخوردار است با فسخ یک سال از قراردادش با این تیم به استقلال پیوست. این بازیکن 27 ساله که  فصل گذشته از فولاد خوزستان به ماشین‌سازی رفته بود، در این تیم خوش درخشید و در نهایت مورد توجه آبی‌ها قرار گرفت و با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست. مرادی علاوه بر اینکه ماشین‌سازی و فولاد، برای باشگاه‌های سیاه جامگان، آلومینیوم اراک، راه‌آهن، ملوان انزلی و ... هم به میدان رفته ولی شاخص‌ترین بازی‌های او برای ماشین‌سازی بوده که موجب شد با چهره ویژه و موهای فرفری‌اش شناخته‌تر شود و در نهایت استقلالی‌ها را وادار به جذب خود کند. البته باشگاه ماشین سازی همچنان به فسخ یک طرفه قرارداد او معترض است و اعتقاد دارد قرارداد مرادی با استقلال غیرقانونی است.

محمدحسین مرادمند؛ جنجال‌سازی با ندای قلب!

01526003

محمدحسین مرادمند، مدافع جوان و 26 ساله فصل گذشته شهرخودرو، با جار و جنجال زیاد استقلالی شد. از آنجایی که پرسپولیس هم به دنبال جذب این بازیکن بود و حتی در شرف ثبت قرارداد با این مدافع قرار داشت، مرادمند ناگهان سر از استقلال درآورد و در جمله‌ای عجیب گفت به ندای قلبش گوش کرده و استقلالی شده است! مرادی بعد از اینکه به خاطر مذاکره همزمان با استقلال و پرسپولیس با اعتراضات و طعنه‌های زیادی در فضای مجازی روبه‌رو شد گفت چون گل‌محمدی، در شهرخودرو سرمربی‌اش بوده و چند بار با او تماس گرفته از روی احترام به سرمربی سابقش برای مذاکره به باشگاه پرسپولیس رفته و بعد به ندای قلبش گوش داده و با استقلال توافق کرده است. 4

نظر شما