مهسا میرزا طبیبی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

نداشتن رقیب جدی در ایران کارمان را در آسیا سخت می‌کند/ برای انجام تمرینات در شرایط کرونا محدودیت زیادی داریم

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۶:۵۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۶۱۴۲۱
نداشتن رقیب جدی در ایران کارمان را در آسیا سخت می‌کند/ برای انجام تمرینات در شرایط کرونا محدودیت زیادی داریم
عضو تیم‌ ملی دوومیدانی کشورمان گفت: نداشتن رقیب جدی در ایران کارمان را در آسیا سخت می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ روز نخست از مرحله دوم مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش زنان روز شنبه 29 شهریور ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد که در جریان این مسابقات مهسا میرزاطبیبی در ماده پرش با نیزه از مانع 4 متری عبور کرد که اولین پرواز 4 متری تاریخ پرش با نیزه زنان ایران محسوب می‌شود. 

مهسا میرزاطبیبی، دوومیدانی که ایران درباره ثبت این رکورد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: خیلی خوشحالم این رکورد را برای اولین‌بار در ایران به نام خودم ثبت کردم. البته رکورد پیشین این ماده با پرشی به ارتفاع 3/91 متر در اختیار خودم بود که در مرحله اول قهرمانی باشگاه‌ها (18 شهریور) برگزار شد به ثبت رساندم. 

او افزود: ثبت این رکورد کار آسانی نبود، با وجود شرایط سختی که کرونا به وجود آورد اما کمابیش و در صورت مهیا بودن شرایط در پارک تمرین می‌کردم، البته که ماده من پرش با نیزه است و نمی‌توان این رشته را در هر جایی انجام داد و تمرین کرد به همین دلیل خیلی محدود بودم اما سعی کردم به هر نحوی که شده با حضور در باشگاه ‌و ... از روند آماده‌سازی خودم دور نمانم که خوشبختانه هم تلاش‌های موثر بود و نتیجه داد.

میرزاطبیبی گفت: متاسفانه در ایران رقیبی ندارم و اکثر نفرات قبل از من از نظر رکوردی خیلی با من فاصله دارند. قطعا این مسئله مسیر رشدم را کمی کند می‌کند و در نتیجه رقابت‌های آسیایی تاثیر می‌گذارد اما همیشه تلاش کردم خودم را برای اهدافم آماده کنم و بی‌انگیزه نباشم. 3/5

نظر شما