از امروز؛

آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی ورزشهای الکترونیک در دو بازی fifaو efootball

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۶۲۸۷۲
مسابقات انتخابی تیم ملی ورزشهای الکترونیک در دو بازی fifaو efootball آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات انتخابی تیم ملی ورزشهای الکترونیک ، در دو بازی fifaو  efootball در دو بخش استانی و کشوری به صورت آن لاین و حضوری ابتدا در ۳۱ استان کشور برگزار شد و در نهایت تعداد۲۵۶ نفر از شرکت کنندگان بخش کشوری مسابقات به صورت حضوری و با رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی،  از تاریخ ۱ لغایت ۴ مهر ماه در محل سالن گالری برج میلاد تهران باهم به رقابت خواهند پرداخت.

 

لقمان شاورانی،  مدیر برگزاری این دوره از مسابقات در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون با ذکر این موضوع که نفرات به صورت آن لاین و حضوری ابتدا در مسابقات شرکت کردند ، شرط حضور نفرات برتر در مسابقات را سلامتی جسمانی و عدم دارا بودن علائم بیماری کرونا و علائم بیماری هایی نظیر سرماخوردگی و آنفولانزا اعلام کرد و همچنین داشتن ماسک و نداشتن دمای بالای بدنی (تب) جزو الزامات اجازه حضور افراد است.

به گفته شاورانی مدیر برگزاری مسابقات از هر استان یک نفر نماینده  fifa و یک نفر نماینده efootball

در مسابقات نهایی در کنار برگزیدگان استان تهران و قهرمانان دوره های یو سال گذشته مسابقات تحت پوشش انجمن ورزشهای الکترونیک ، باهم به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات جهانی ورزشهای الکترونیک در طول شش ماه گذشته در سطح جهان به صورت آن لاین و غیر حضوری برگزار شده است و پیش بینی میشود تا ۶ ماه دیگر این روال ادامه داشته باشد.

انجمن ورزشهای الکترونیک ایران تحت پوشش فدراسیون ورزشهای همگانی از سال ۸۵ فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است که در این مدت ، مدال های جهانی و آسیایی و مقام های خوبی را در این رشته کسب کرده است.

طبق آمار و گزارش های رسمی در ایران نزدیک به ۲۴ میلیون نفر به صورت روزانه از بازیهای این رشته در پلتفرم های رایانه ، کنسول ، موبایل ، لپ تاپ و vr استفاده میکنند و این رشته نوین ورزشی در هر دو بعد همگانی و قهرمانی فعال است.

نظر شما