امروز صورت گرفت؛

برگزاری وبینار آموزشی برای مربیان تیم های فوتبال بانوان با حضور دبیرکل

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۱:۵۴:۴۲
کد خبر: ۱۰۷۴۴۸۷
برگزاری وبینار آموزشی برای مربیان تیم های فوتبال بانوان با حضور دبیرکل
وبینار آموزشی برای مربیان تیم‌های فوتبال بانوان با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال صبح امروز برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وبینار آموزشی امروز به مدرسی فریدون معینی و با حضور مربیان تیم های فوتبال و مربیان ملی برگزار شد که مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون در این جلسه حضور داشت و دقایقی را با مربیان به گفتگو پرداخت.

وی در این وبینار از مربیان خواست تا از نکات آموزشی که در وبینار ها مطرح می شود بهترین استفاده را برده و سطح دانش خود را افزایش دهند و در استانها با انتقال آن به بازیکنان بستر رشد و توسعه را فراهم کنند.

در این وبینار که با حضور بیش از 16مربی فوتبال بانوان درکنار مربیان تیم های ملی برگزار شد در خصوص نکات مختلفی نظیر فلسفه و استایل مربیگری، اجرای فلسفه مربیگری در تمرینات و بازیها، انتخاب بازیکنان در راستای برنامه ریزی و به دست آوردن بهترین نتیجه، اینکه تمرینات طوری طراحی و هماهنگ شود که به صورت یک شکل بازیکنان با دقت و آشنایی کامل با تمرینات در باشگاهها و تیم های ملی به اجرای آن بپردازند و از یک سیستم خاص پیروی کنند، مطالبی مطرح شد.

از دیگر نکاتی که در این وبینار تدریس شد، مطرح کردن برنامه "5 لحظه فوتبال " بود که بازیکنان باید در تمام 5 لحظه فوتبال، به قدری آگاهی و آمادگی داشته باشند که با کمترین اشتباه، پیروز شوند.در واقع در این وبینار در باره فرآیند یادگیری، تکرار و اینکه آنقدر اشتباه باید رخ دهد تا در یک بازی، تیم برنده شود. صحبت شد.

انتخاب روش و برنامه ریزی برای اجرای آن در مسابقات و تمرینات از دیگر مواردی بود که توسط معینی در این وبینار تدریس شد.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز