علی اصغر مونسان:

توریسم ورزشی می‌تواند در درآمدهای ارزی کمک کننده باشد/ عملکرد دولت تدبیر و امید در بخش ورزش و گردشگری قابل قبول است

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۱:۵۹:۴۳
کد خبر: ۱۰۷۴۴۹۵
توریسم ورزشی می‌تواند در درآمدهای ارزی کمک کننده باشد/ عملکرد دولت تدبیر و امید در بخش ورزش و گردشگری قابل قبول است
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: توریسم ورزشی می‌تواند در درآمدهای ارزی کمک کننده باشد، عملکرد دولت تدبیر و امید در بخش ورزش و گردشگری قابل قبول است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه مراسم مراسم امضا تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت ورزش و جوانان و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جمع خبرنگاران گفت: بخش گردشگری ورزشی در دنیا مهم است و با توجه به فرابخشی بودن آن به همکاری همه نهادها نیاز داریم.  یکی از بخش‌های مهم گردشگری، توریسم ورزشی است که باید از این ظرفیت استفاده شود.  گردشگری هم اشتغال‌آفرین است و ارزآوری دارد و توریسم ورزشی می‌تواند در درآمدهای ارزی کمک کننده باشد. با فعال کردن این بخش، توریسم ورزشی تقویت می‌شود.  رویدادهای مهمی در گردشگری ورزشی است که با فعال کردن آن امیدواریم به ارزآوری و گردشگر خارجی کمک کنیم.

مونسان خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر  و امید ورزش و گردشگری موفق‌ عمل کردند. ٢ هزار و دویست واحد بومی‌گردی و چندین هتل افتتاح طی این مدت به بهره‌برداری رسید. در حوزه ورزش هم تعداد ورزشگاه‌ها افزایش یافت و زیر ساخت‌های خوبی در دو وزارت گردشگری و ورزش وجود دارد که امیدواریم از این طریق رویدادهای جهانی را توسعه دهیم.  توسعه بیشتر در گردشگری به توریسم ورزشی هم کمک بیشتری می‌کند.

نظر شما