رضا اطری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

عدم برگزاری اردوی تیم ملی ریسک بزرگی بود/ انتظار می‌رود امسال هم روی سکو باشیم

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۷:۲۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۸۸۷۸۹
عدم برگزاری اردوی تیم ملی ریسک بزرگی بود/ انتظار می‌رود امسال هم روی سکو باشیم
عضو مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد گفت: عدم برگزاری اردوی تیم ملی کشتی ریسک بزرگی بود.

رضا اطری، آزادکار مازندرانی تیم ملی ایران، درباره لغو مسابقات جهانی صربستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: پیش از لغو مسابقات کادر فنی این پیش‌بینی را داشت که مسابقات برگزار نشود و حتی با انصراف برخی از تیم‌های مطرح نیز بیشتر قوت گرفت که در نهایت هم مسابقات کنسل شد اما به هر جهت کادر فنی نمی‌خواست ریسک کند به همین دلیل هم اردوهای تیم ملی را پس از ماه‌ها تعطیلات برگزار کرد و هم انتخابی برگزار شد. جو اردوها بسیار خوب بود و پس از چندین ماه دوری از مسابقات و تمرینات گروهی تمرینات آماده‌سازی خوبی را پشت‌سر گذاشتیم.

او درخصوص برگزاری مسابقات جام جهانی به جای  مسابقات جهانی صربستان توضیح داد: اتحادیه جهانی در پی لغو مسابقات جهانی تصمیم دارد اگر شرایط مهیا باشد مسابقات جام جهانی را برگزار کند اما در حال حاضر هم محمد بنا و هم غلامرضا محمدی به ویروس کرونا مبتلا شدند و اردوها هم تعطیل است. در کنار آن، این رقابت‌ها آن‌طور که اعلام شده قرار است آخر آذر برگزار شود که به دلیل همزمانی آن با مسابقات لیگ بعید می‌دانم ایران بخواهد تیمی را اعزام کند.

دارنده مدال طلای آسیا در پایان درخصوص دور برگشت لیگ برتر کشتی گفت: امسال به دلیلی جراحی که داشتم نتوانستم در دور رفت مسابقات کشتی بگیریم اما الان شرایط خوبی دارم که امیدوارم بتوانم در صورت برگزاری لیگ، کشتی‌های خوبی بگیرم. ایران‌مال جزو تیم‌های خوب در لیگ کشتی است و امسال هم تیم را با هدف قهرمانی بستیم که امید می‌رود این فصل هم روی سکو قرار بگیریم. 3

نظر شما