هفته دوم لیگ برتر فوتبال؛

کار سخت منصوریان در قائمشهر/ محرم به همبازی سابقش رسید

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۰۹۰۰۲۵
کار سخت منصوریان در قائمشهر/ محرم به همبازی سابقش رسید
در روز نخست هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال امروز 3 دیدار برگزار می‌شود.

به گزارش برنا؛ بعد از تعطیلی 2 هفته‌ای لیگ برتر فوتبال به دلیل بازی دوستانه تیم ملی مقابل بوسنی، هفته دوم مسابقات لیگ برتر از امروز با برگزاری 3 دیدار آغاز می‌ شود. امروز تیم های فولاد و استقلال، نساجی و تراکتور و سپاهان و آلومینیوم به مصاف هم می روند.

نساجی- تراکتور

نساجی در هفته اول رقابت‌ها موفق شد تیم آلومینیوم اراک را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و در پایان هفته اول در صدر جدول لیگ قرار گیرد. هدایت این تیم برعهده وحید فاضلی است که اولین حضور خود را به عنوان سرمربی روی نیمکت یک تیم لیگ برتری تجربه می‌کند. این تیم در هفته دوم میزبان تراکتوری است که هفته پیش در یک بازی خانگی مقابل تیم بحران زده نفت مسجدسلیمان متوقف شد. علیرضا منصوریان که کار سختی در تبریز دارد و برخی از هواداران تراکتور به خاطر تساوی در هفته گذشته علیه او موضع گرفته اند و شاید تنها پیروزی در این دیدار بتواند آنها را در شرایط فعلی آرام کند. از طرف دیگر تراکتوری‌ها در شرایطی باید دومین دیدار خود را در لیگ برگزار کنند که این باشگاه در سمت مدیرعاملی همچنان بی ثبات است و علیپور مدیرعامل اسبق این باشگاه این هفته از سمت خود استعفا داد. از نکات قابل توجه این دیدار حضور محمد عباس‌زاده بازیکن فصل قبل نساجی مقابل تیم سابقش خواهد بود.

این دیدار در شرایطی باید در ورزشگاه شهید وطنی شهر قائمشهر برگزار شود که همچنان تیم نساجی از داشتن یک ورزشگاه با چمن طبیعی محروم است و این دیدار در چمن مصنوعی برگزار خواهد شد، اتفاقی که می‌ تواند باعث ایجاد مصدومیت در بین بازیکنان شود.

آلومینیوم- سپاهان

تیم فوتبال سپاهان این فصل از رقابت‌ها را با مربی جوان خود محرم نویدکیا که جزو بازیکنان اسطوره‌ای این باشگاه محسوب می‌شود آغاز کرده است. هوادران اصفهانی به حضور نویدکیا روی نیمکت بسیار خوشبین هستند و با اینکه در دیدار هفته اول شکست سختی را مقابل گل‌گهر سیرجان با هدایت مربی اسبق خود امیر قلعه نویی تجربه کرده اند، از نویدکیا حمایت کرده اند و منتظرند تیم شان به روزهای خوب برگردد.

حریف هفته دوم سپاهان آلومینیوم است که جزو تیم‌های تازه وارد به لیگ برتر محسوب می‌شود بعد از برگزاری اولین دیدار خود در لیگ بیستم و شکست سنگین مقابل نساجی در اراک دچار حواشی عجیبی شد. رسول خطیبی بعد از شکست مقابل نساجی از شرایط نابسامان باشگاه آلومینیوم در بحث مدیریت و ثبت قرارداد‌ها گله کرد و حتی شنیده می‌شد او اولین سرمربی مستعفی لیگ بیستم خواهد بود. خطیبی بعد از چند روز که در تمرینات تیم حضور نداشت به تیم بازگشته است و شرایط نسبت به چند روز گذشته امیدوار کننده‌تر به نظر می‌رسد.

نکته جالب این دیدار تقابل محرم نویدکیا و رسول خطیبی است که در سپاهان همبازی بوده اند.

نفت مسجدسلیمان- سایپا

تیم بحران زده نفت مسجدسلیمان در هفته اول مسابقات موفق شد نتیجه خوبی کسب کند و تیم مدعی تراکتور را در ورزشگاه یادگار امام با نتیجه تساوی بدون گل متوقف کرد. این تیم که با مشکلات عدیده مالی مواجه است این هفته میزبان سایپا است. شاگردان نارنجی پوش ابراهیم صادقی هم مثل نفتی ها هفته گذشته کار بزرگی انجام دادند و توانستند مدافع عنوان قهرمانی را متوقف کنند. تیم جوان سایپا که فصل گذشته در یک قدمی سقوط به دسته اول رقابت‌ها لیگ بود امسال به دنبال کسب نتایج بهتری است تا حداقل در میانه جدول لیگ حضور داشته باشند. 3/5

نظر شما