سعید نعیم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تجربه پرسپولیس بیشتر از صنعت‌نفت بود/ این تیم مهاجم ششدانگ می‌خواهد

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۷:۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۰۹۱۳۰۲
تجربه پرسپولیس بیشتر از صنعت‌نفت بود/ این تیم مهاجم ششدانگ می‌خواهد
پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم در برابر صنعت‌نفت آبادان صحبت‌های ویژه‌ای را مطرح کرد.

سعید نعیم آبادی، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی پرسپولیس برابر صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: در این دیدار، بازی بدی را از 2 تیم شاهد نبودیم اما 2 تیم موقعیت گلزنی کمی داشتند تا در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان برسد.

این پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: صنعت‌نفت در این دیدار برای کسب حداقل امتیازات به میدان آمد و طبیعی بود در آغاز بازی، با دفاعی پرتعداد دنبال کسب حداقل امتیاز از پرسپولیس باشد اما سرخ‌پوشان سراپا حمله بودند و در طول نیمه اول از 2 جناح حملات زیادی را تدارک دیدند و در نهایت یکی از این حملات تبدیل به پنالتی برای پرسپولیس شد تا تک گل این دیدار به ثمر برسد.

نعیم‌آبادی در ادامه افزود: شرایط بازی در نیمه دوم متفاوت شد و صنعت‌نفت برای جبران از لاک دفاعی خارج شد تا شکست در نیمه اول را جبران کند. در این نیمه پورمورسوی چند مهره هجومی را اضافه کرد تا جبران مافات داشته باشد اما تجربه پرسپولیسی‌ها به این تیم کمک کرد تا ضمن حفظ نتیجه، چشم به ضدحملات بدوزد. در نیمه دوم تجربه پرسپولیس باعث شد فرصت گلزنی برای صنعت‌نفت ایجاد نشود.

او در خصوص مردان برتر این بازی از هر دو تیم گفت: در این دیدار احمد نوراللهی بازی کم اشتباهی را از خود به نمایش گذاشت و از صنعت‌نفت هم شرایط گروسیان، دروازه‌بان این تیم، خوب بود و با وجود این که دروازه‌اش از روی نقطه پنالتی باز شد، توانست نمایش خوبی از خود ارائه دهد.

مدافع سال‌های گذشته پرسپولیس تاکید کرد: مهدی عبدی بازیکن جوان و مستعدی است و هنوز به پختگی لازم نرسیده اما من اعتقاد دارم پرسپولیس در خط حمله به تقویت نیاز دارد. نداشتن مهاجم ششدانگ در پرسپولیس خلاء بزرگی است که به اعتقاد من اگر این خلاء پر نشود، ممکن است تیم با مشکل مواجه شود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز