وحید فاضلی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

شاید بعداً روی حواشی تمرکز کردم!/ نیاز بود در مربیگری مستقل شوم

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۳:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۱۳۶۳
شاید بعداً روی حواشی تمرکز کردم!/ نیاز بود در مربیگری مستقل شوم
سرمربی نساجی مازندران امیدوار است فوتبالی‌ها به جای پرداختن به حواشی، به مسائل فنی توجه کنند.

وحید فاضلی، سرمربی تیم نساجی مازندران، درخصوص تساوی تیمش مقابل تراکتور به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی فوتبال است و هر اتفاقی در آن می‌افتد. 20 دقیقه اول بازی حریف مالکیت توپ را در دست داشت و طبق برنامه‌ای که داشتیم در 15 دقیقه دوم می‌خواستیم تیم حریف را از جلو پرس کنیم و توپ‌گیری داشته باشیم که به برنامه‌مان هم رسیدیم. ما در 15 دقیقه دو موقعیت خوب داشتیم که در یک سوم دفاعی آن‌ها به دست آوردیم و اینکه به هر حال به گل هم رسیدیم. در نیمه دوم هم می‌توانستیم بازی را کنترل کنیم ولی متاسفانه روی خطاهایی که گرفته شد عقب‌نشینی کردیم و گل خوردیم در حالی که طبق گفته کارشناسان گل حریف آفساید بوده است.

او درخصوص عملکرد داوری ادامه داد: اشتباهات داوری اجتناب‌ناپذیر است و اشتباهات داوری همیشه هست ولی امیدواریم کمتر از ناحیه داوری ضربه بخوریم و کل تیم‌ها کمتر ضربه بخورند ولی در کل این اشتباهات با آوردن VAR می‌تواند حل شده و به ما کمک کند. ما هزینه زیادی برای ویلموتس کردیم و این روش خیلی به فوتبال ما کمک کند.

سرمربی نساجی مازندران درخصوص صحبت‌های علیرضا منصوریان درمورد میزبانی تیم نساجی عنوان کرد: من نمی‌دانم! من شاگرد هستم و تجربه یکسری مسائل را ندارم و تفکرمان را روی کار خودمان گذاشتیم و روی مسائل حاشیه‌ای تمرکز نکردیم که ببینیم میزبانی خوب بوده یا بد! تمرکزمان روی کار فردی است و در ادامه شاید باتجربه‌تر شده و روی این مسائل تمرکز کنم!

او درخصوص اینکه زمانی که  نساجی مازندران را از محمود فکری تحویل گرفت فکر می‌کرد بتواند در این حد موفق باشد؟ گفت: به لطف خدا و شخصیتی که الان بازیکنان دارند سعی می‌کنم اقتدار تیم را حفظ کنم و امیدوارم تلاش‌ها ادامه پیدا کند و رتبه خوبی کسب کنیم. من با فکری کار کردم ولی نیاز بود خودم مستقل شوم و به توانایی بچه‌ها و خودم ایمان داشتم و کار را شروع کردم و ان‌شاءالله با عنایت خدا روز به روز خوب و بهتر شویم.

فاضلی در پایان درباره بازی هفته آینده با سایپا افزود: ما برای هر بازی برنامه جداگانه‌ای داریم و بازی به بازی پیش می‌رویم تا استراتژی خوبی مقابل تیم‌ها نشان دهیم چون نساجی ساختار خوبی چه از لحاظ تاکتیکی و چه شخصیتی دارد. امیدوارم فوتبال ما روز به روز به صورت حرفه‌ای‌تر جلو برود و همه ما چه مربیان و چه بازیکنان به سمت مسائل فنی برویم و نه مسائل حاشیه‌ای. 3

نظر شما