تیم ملی دوباره به روزهای اوج خود باز می گردد

آزمون: با تلاش در جام جهانی حضور خواهیم داشت

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۰۲:۰۳
کد خبر: ۱۰۹۱۵۳۱
آزمون: با تلاش در جام جهانی حضور خواهیم داشت
مهاجم تیم ملی گفت:اسکوچیچ با تلاش و تمرکز بالا برای تیم ملی کار می کند تا به دوران اوج خود بازگردیم.

به گزارش برنا؛ ماحصل صحبت های مهاجم تیم ملی در زیر آمده است؛

*از فضای فوتبال روسیه صحبتمان را آغاز کنیم. در این فوتبال خشن و سرد چطور این همه مدت دوام آوردی؟
فوتبال روسیه سال به سال پیشرفت می کند و بازیکنان خیلی خوبی در لیگ این کشور حضور دارند. لیگ منظم و با کیفیتی رو پشت سر می گذاریم و دائما شاهد جذابیت و بازی فوق العاده ای از تیم ها هستیم. بازی فیزیکی در روسیه زیاد هست اما به این شرایط عادت کرده ام و ترسی ندارم. سعی میکنم بهترین بازی را برای تیمم انجام دهم. من در کنارم هم تیمی هایم می خواهیم که فوتبال زنیت رو به رخ بکشانیم و به دیگر تیم های حاضر در لیگ روسیه ثابت کنیم بهترینیم.
*عنوان آقای گلی و بهترین بازیکن فصل و هفته دیگر برای تو عادی شده. این موفقیت ها تا کجا ادامه دارد؟
نه. برای من عادی نشده، من همیشه می خواهم بهترین باشم و در یک سبک نمی خواهم بازی کنم. بهترین نمایشم را انجام می-دهم و امیدوارم عملکردم به طور مثبت و صعودی ادامه دار باشد و هر سال یکی از بهترین ها باشم.
*هر فصل صحبت از حضورت در لیگهای معتبر اروپا مطرح می شود، این انتظار چه زمانی به سر می رسد و سردار به تیمی بزرگ خواهد پیوست؟
من چیزی از آینده نمی دانم و این باشگاه است که برای من تصمیم می گیرد. هر تصمیمی که باشگاه برای من یا دیگر بازیکنان بگیرد به آن عمل می کنیم.
*در زنیت تبدیل به اسطوره این باشگاه شده ای و هواداران زنیت تو را ستایش می کنند. چقدر این فضا در موفقیت‌های تو نقش داشته است.
هواداران زنیت به من قوت قلب می دهند. تیم ما حامیان خوبی دارد و سعی می کنم همیشه نمایش خوبی در زمین بازی داشته باشم. هر زمان رابطه هوادار با بازیکنان یک تیم نزدیک و فوق العاده باشد شک نکنید که نتیجه مثبتی را از این رابطه خواهیم دید. رابطه هواداران با بازیکنان در زنیت فوق العاده و مثال زدنی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز