مجتبی بیژن در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

با جریمه داور هم امتیاز ما بر نمی‌گردد!/ سایپا از فصل قبل بهتر شده است

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۱:۵۳:۰۷
کد خبر: ۱۰۹۱۹۸۳
با جریمه داور هم امتیاز ما بر نمی‌گردد!/ سایپا از فصل قبل بهتر شده است
مدافع نساجی مازندران می‌گوید اگر اشتباهات داوری نبود بازی قبل را می‌بردند و همچنان صدرنشین می‌ماندند.

مجتبی بیژن، مدافع تیم نساجی مازندران، درخصوص تساوی تیمش مقابل تراکتور تبریز به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: کسی جوابگوی مشکلات داوری نیست و امتیاز از دست رفته ما بر نمی‌گردد. حتی اگر داور را هم جریمه کنند امتیاز از دست رفته ما دیگر بر نمی‌گردد. مقابل تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و ... اگر بتوانی نتیجه بگیری خیلی خوب است. با این‌که می‌گویند تیم‌ها اول فصل جا نیفتادند اما ما بازی اول را بردیم و اگر این بازی را هم می‌بردیم با 6 امتیاز بالای جدول بودیم و این موضوع خود به خود اعتماد به نفسی به تیم ما می‌داد و قطعا روی تیم‌هایی که قرار بود جلوی ما بازی کنند تاثیر می‌گذاشت چون می‌دانستند که قرار است با تیم صدر جدول بازی کنند، تیم ما شخصیت صدرنشینی را دارد که متاسفانه از دست رفت.

او در همین خصوص ادامه داد: گل حریف که آفساید بود و این خیلی واضح بود و همه دیدند و من به کمک داور گفتم بازیکن حریف جلوتر از همه ما بود اما او گفت: نه؛ گل درست است. یک پنالتی هم در نیمه اول باید برای ما می‌گرفتند. البته من خیلی مطمئن نیستم چون از صحنه دور بودم. سوای این صحنه‌های واضح، داور به نوعی تیم ما را عصبی کرده بود.

مدافع نساجی مازندران درباره صحنه‌ای که کارت زرد گرفت این‌گونه توضیح داد: صحنه‌ای که من کارت گرفتم 10 متر سمت بازیکن حریف رفتم و او هم 10 متر سمتم آمد ولی داور سریع به من کارت داد در حالی که من گفتم هر دو ما سمت هم آمدیم و چرا فقط من کارت گرفتم؟ داور به من گفت: چون بازیکن حریف را تحریک کردی، در حالی که تیموری هم خیلی به من نزدیک شد اما در نهایت من کارت گرفتم!

بیژن در پایان درخصوص بازی پیش‌رو با سایپا افزود: سایپا روند سال قبلش را حفظ کرد. آن‌ها تیم دونده و جنگنده‌ای دارند و از نیم فصل دوم پارسال این تیم به خاطر سبک بازی‌اش تساوی‌های زیادی کسب کرد و این فصل هم فعلا در این دو بازی همین روند ادامه دارد اما نسبت به سال قبل تیم‌شان بهتر شده و بازیکنان موثری گرفته‌اند. ما هم قصد داریم بازی محکمی جلوی سایپا ارائه دهیم و اگر با سه امتیار از زمین بیرون بیاییم شاید بتوانیم به نوعی اشتباهات داوری بازی قبل را جبران کنیم و دوباره در صدر جدول قرار بگیریم و بتوانیم با خیال راحت‌تر به بازی‌ها ادامه دهیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز