لیگ برتر والیبال؛

آغاز هفته دوم متمرکز با پیروزی خاتم و هورسان

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۷:۵۶
کد خبر: ۱۰۹۳۵۵۸
آغاز هفته دوم متمرکز با پیروزی خاتم و هورسان
هفته دوم لیگ متمرکز مردان ایران از امروز با پیروزی تیم‌های خاتم اردکان و هورسان رامسر برابر حریفان خود آغاز شد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم لیگ برتر متمرکز مردان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که شامل هفته‌های یازدهم تا سیزدهم دور رفت مرحله مقدماتی این مسابقات است از پنجم تا نهم آذرماه در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون پیگیری خواهد شد.

بر این اساس، هفته یازدهم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان امروز (چهارشنبه) با شش مسابقه پیگیری می‌شود که تیم‌های خاتم اردکان و هورسان رامسر در نخستین بازی‌ها که از ساعت ۱۱ آغاز شد، برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند.

در یکی از این بازی‌ها، تیم آذرباتری ارومیه در خانه والیبال تهران به مصاف هورسان رامسر رفت و به رغم تلاش بازیکنان آذرباری، این مسابقه سه بر دو به سود نماینده رامسر به پایان رسید تا تیم هورسان چهارمین برد خود در لیگ برتر را جشن بگیرد.

آذرباتری در ست های دوم و چهارم این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ فاتح میدان شد تا نخستین امتیاز خود در لیگ برتر را کسب کند، اما در ست های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۱ مغلوب حریف خود شد.

محمد آقایی و مرتضی حسن‌علایی داوران اول و دوم این مسابقه بودند که ۱۵۱ دقیقه طول کشید. حمید حق‌بین و بهروز جعفری نیز ناظران فنی و داوری این دیدار بودند. مهدی رنجبر بازیکن شماره یک هورسان در ست دوم این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

محمدرضا داورزنی رئیس و میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال رقابت دو تیم آذرباتری و هورسان را در سالن فدراسیون نظاره‌گر بودند. در دیگر مسابقه همزمان امروز، تیم‌های شهرداری قزوین و خاتم اردکان در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند و خاتم سه بر یک به پیروزی رسید تا سومین برد خود در این فصل را تجربه کند.

شاگردان مسعود آرمات در تیم شهرداری قزوین در ست نخست این مسابقه ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم تا چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲ مغلوب نماینده اردکان شدند و هفتمین ناکامی خود را تجربه کردند.

مجتبی بیداریان و وحید پورکاشیان به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند که پنج کارت قرمز و زرد داشت. سعید آقاجانی از خاتم و امیر کرمی از شهرداری قزوین کارت زرد دریافت کردند. همچنین رضا مروتی و اسماعیل طالبی از خاتم و مسعود آرمات سرمربی نماینده قزوین در این مسابقه کارت قرمز دریافت کردند.  همچنین مسعود قاری و محمدحسین شفقی ناظران داوری و فنی این مسابقه بودند که ۱۲۶ دقیقه طول کشید.

نظر شما