لیگ برتر والیبال؛

نماینده کردستان شگفتی‌ساز هفته یازدهم/ سیرجان صدرنشین شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۳۷۴۹
نماینده کردستان شگفتی‌ساز هفته یازدهم/ سیرجان صدرنشین شد
هفته یازدهم لیگ برتر والیبال مردان با صدرنشینی فولاد سیرجان و نخستین پیروزی تیم راه‌یاب ملل کردستان که برابر شهرداری ورامین به دست آمد، به پایان رسید.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم لیگ برتر متمرکز مردان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که شامل هفته‌های یازدهم تا سیزدهم دور رفت مرحله مقدماتی این مسابقات است از پنجم تا نهم آذرماه در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون پیگیری خواهد شد.

تیم‌های فولاد سیرجان و فولاد مبارکه سپاهان در سومین و آخرین مسابقه سالن فدراسیون والیبال در هفته یازدهم دور رفت لیگ برتر مردان به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان محمدرضا تندروان با شکست سه بر صفر نماینده اصفهان به صدر جدول بازگشتند.

تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۹ بر ۲۷ مغلوب سیرجان شد تا دومین ناکامی فصل خود را تجربه و به جایگاه دوم جدول سقوط کند.

محمد شاهمیری و اسماعیل رزقی داوران اول و دوم این مسابقه بودند. علیرضا مباشری بازیکن فولاد مبارکه سپاهان در ست سوم تنها کارت زرد این مسابقه را دریافت کرد.

حسین پورکاشیان و امیدوار حاتمی نیز ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که ۱۰۳ دقیقه طول کشید.

در ششمین و آخرین مسابقه هفته یازدهم لیگ برتر نیز تیم‌های شهرداری ورامین و راه‌یاب ملل کردستان در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده کردستان به نخستین برد خود در این فصل از رقابت‌ها با شکست شهرداری ورامین دست یافت.

شاگردان آرش صادقیانی سرمربی تیم راه‌یاب ملل کردستان در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند تا شگفتی‌ساز هفته یازدهم لیگ برتر شوند و در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گیرند.

محمدرضا درفش کاویان، حامد آقا براری، یونس حسن‌زاده و امیر صداقت به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.

این مسابقه که ۹۸ دقیقه طول کشید، چهار کارت زرد و قرمز داشت. فیروز تابش نژاد سرمربی شهرداری ورامین در ست دوم با دریافت دو کارت زرد و قرمز تا پایان ست اخراج شد و محمد فلاح بازیکن تیم ورامین نیز در ست دوم کارت زرد دریافت کرد.

همچنین فردین کلوندی کمک مربی تیم راه‌یاب ملل کردستان در ست نخست این دیدار کارت زرد دریافت کرد.  هفته دوازدهم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان روز جمعه هفتم آذرماه با شش دیدار پیگیری خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز